eirich Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Hei hei. nå har jeg sittet en kvel å laget noen bilder som jeg vil at radioen skal se ut. Jeg tenkte at jeg ville bruke en liten reise radio som jeg tar ut printkortet og alt det der, og setter det i kassen jeg skal bygge. Og til høyttaler vil jeg bruke en bil høyttaler Bildene er her: bilde1 bilde2 bilde3 bilde4 bilde5 Jeg vil beklage at jeg skriver så dårli bokmål, for jeg skriver egentli Nynors Hva tror dere om prosjektet?? Endret 30. mars 2005 av eirich Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Blir stilig denne, lykke til! Lenge til du skal begynne? Lenke til kommentar
eirich Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg må først få tak i en radio.. tenker mei at det bli i mårra!!! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Gleder meg! Men egentlig skulle denne vært postet under case-mods, siden du ikke har begynt enda, men det går vel greit, siden du snart skal begyne, og du er ny på forumet. Velkommen til forumet, håper du kommer til å trives her. Lenke til kommentar
eirich Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Okai. Jeg registrerte mei i går.. Men jeg skal bygynne i mårra mest sannsynleg da.. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 dette ser morsomt ut, si ifra hvis du begynner med produksjon av disse... skal det være radio i, eller kommer det i en senere model? hvor stort er det elementet? Stå på! Lenke til kommentar
eirich Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Det skal vere en radio i den ja.. Er ikke sikker hvor stor elementet skal vere enda.. Hvordan får je flyttet denne artikkelen til casemods??? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Det skal vere en radio i den ja.. Er ikke sikker hvor stor elementet skal vere enda.. Hvordan får je flyttet denne artikkelen til casemods??? du får ikke flyttet den selv, en moderator må gjøre det, trykk rapporter øverst, skriv inn at du postet den feil... flott prosjekt, og stilig design... en 8 tommer blir kanskje litt stort, hva med en 6,5 tommer eller 5 tommer...? Lenke til kommentar
eirich Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 6,5 eller 5 passer vell bra.. blir vell noe sont.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Det skal vere en radio i den ja.. Er ikke sikker hvor stor elementet skal vere enda.. Hvordan får je flyttet denne artikkelen til casemods??? du får ikke flyttet den selv, en moderator må gjøre det, trykk rapporter øverst, skriv inn at du postet den feil... flott prosjekt, og stilig design... en 8 tommer blir kanskje litt stort, hva med en 6,5 tommer eller 5 tommer...? Eller du sender en PM til en moderator, du finner ut hvem som er moderatorer med å gå på "Medlemsliste" i menyen til venstre, og så velger du Moderator nederst der det står "Viser", så trykker du på "Sorter!" Trykk på den av moderatorene, så trykker du på "Personlig melding: Klikk her" i kategorien "Komunikasjon" Lenke til kommentar
eirich Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Nå har jeg fikkset litt på tegningene se bilde. Bilde Er det noen som har noen ider hvor jeg kan ha på/av knappen??? Er ikke sikkert selv. Eirich Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Er det noen som har noen ider hvor jeg kan ha på/av knappen??? Er ikke sikkert selv. hva med en fancy sølvknapp rett under elementet? eller selvfølgelig under lokket... Lenke til kommentar
sigz Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) jadda!! Bra prosjekt detta. Bare du får behynt så går det fort. Det fant jeg hvertfall ut. Men hvis du gidder hadde det vært fint om du kunne legge ut thumbnails av bildene.. Hadde problemer med åposte hvordan du skriver taggen, men du kan bare gå på workloggs-----> regler for bruk av worklogs Får å lage en thumnail er det enklest å bruke paint hvis du ikke har no andre programmer da. Bare velg "Bilde" ---> "Strekk/forskyv" Edit: Hater han Leif!! Endret 30. mars 2005 av sigz Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Flyttes til casemod-kategorien, då tråden enno ikkje heilt oppflyller worklogsregelene. Lenke til kommentar
xcase Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 kult dette skal du bruke bruke eget høytalerelement, eller det som er med i radioen du skal bruke? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 hadde vært fett hvis du fant et heftig 5" element eller noe (mye bass), også heller puttet en diskant et sted, under eller noe... En slik, (de to øverste) som er ganske dyr, eller en sånn en... problemet da blir vel at det må være litt størrelse på kassa + delefilter må du ha + en diskant (hvis du tar den siste med en diskant går du glipp av endel frekvenser, så hvis du velger denne tungvinne og dyre måten ville jeg gått for det første som er en bass-mellomtone...) HER er en rimelig 4 tommer som holder i massevis!! (men må fortsatt ha en diskant... har selv laget et par høyttalere med denne, og det funker flott det!) vet ikke om det jeg har kommet med bare er helt på jordet, men det var i hvertfall et innspill! Lenke til kommentar
eirich Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 kult dette skal du bruke bruke eget høytalerelement, eller det som er med i radioen du skal bruke? Jeg skal ha en egen høyttaler element ja.. tenker å bruke en bil høyttaler.Denne ! Lenke til kommentar
maze Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg vet ikke om den lille forsterkeren som er i radioen klarer drive det elementet. Det ser ut til å kreve kraftige forsterker. Forsterkeren i sånne lommeradioer er små knøtt. Lenke til kommentar
eirich Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg vet ikke om den lille forsterkeren som er i radioen klarer drive detelementet. Det ser ut til å kreve kraftige forsterker. Forsterkeren i sånne lommeradioer er små knøtt. Jeg har tenk til å kjøpe mei en lite forsterker. Denne Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg vet ikke om den lille forsterkeren som er i radioen klarer drive detelementet. Det ser ut til å kreve kraftige forsterker. Forsterkeren i sånne lommeradioer er små knøtt. joda, de må nok ha litt, men det koster ikke allverdens for et lite kretskort med en 40watts forsterker på. Denne er et godt alternativ til 200kr (må loddes sammen selv) (eneste minuset her er at den må ha 12V) kort sagt, det bare baller seg på... (dette er forresten ypperlige forsterkere å bygge inn i en PC for å lage eget pc-stereo system... går på 12V, stereo, bare lodde på noen kontakter så er du i mål, eller denne. Det ble litt offtopic men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå