Gå til innhold

Forferdelig dårlig rate på fildeling gjennom MSN!

Anbefalte innlegg

Hei!

Først: Denne posten omtaler kun LOVLIGE filer, som dokumenter o.l, som kan deles gjennom MSN.

Jeg har dMSN, og har tidligere brukt MSN 6,2. I begge programmene har jeg elendig rate på fildeling fra andre, den er helt nede i 2-3 kB/s. Vanligvis ligger raten min på ca 130 kB/s, da fra Internett.

Det har alltid vært slik. Hva kan være galt? Er det instillinger som gjør dette? Er det brannmuren min, NAV 2004 som trøbler seg?

Takker for svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mest sansynlig er det brannmuren som trøbler det til for deg.

Hadde det selv og i mitt tilfelle låg MSN med 2 oppføringer under programkontrol i NIS.

Jeg sletta begge og det ble automatisk oppretta en ny og problemet løst.

Det oppretter seg en ny en automatisk? Da kan jeg jo bare slette den... :)

Programoppføringen, altså.

EDIT: Det gikk ikke an å slette den, men for folk som er vant til NIS 2004, så kan jeg fortelle at jeg stilte inn på "Tillat alle" under startfilen til dMSN Messenger. Vil dette føre til at jeg er mer åpen for Messengervirus?

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

Tror ikke det har så mye med MSN å gjøre. Jeg kikket i loggen min nå på en stor fil jeg fikk fra noen nylig, og regnet ut at gjennomsnittsnedlastningshastigheten var 211 kB/s. Når jeg laster ned noe fra en webside ligger det vanligvis rundt 70kB/s, tror jeg. Har generelt bare gode erfaringer med fildeling over MSN.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...