TST Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Du tramper gasspedalen helt i bånn og ser at turtelleren går over 10.000 RPM. Mekanikerne har jobbet hele natten for å få bilen i perfekt stand og spoilerne ble ferdige minutter før start. Her må du "gi jernet" hele veien hvis du skal holde følge med de andre. En feil bevegelse i over 200 km/t kan få fatale følger. Her gjelder det å være konsentrert helt til målstreken er passert. Velkommen til Formel 1. Les hele omtalen Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Jeg har dette spillet nå. Det er utrolig morsomt. Gleder meg som en unge til jeg får Mitt Logitech MOMO Force ratt i posten! Lenke til kommentar
ludolf Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Jeg har også dette spillet, men har ikke blitt " bitt" enda.. Hvor moro er dette spillet sammenlignet med GP 4 (hvis det er ute enda)? Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 GP4 er ikkje kommet ut enda..,skal visst komme ut i løpet av seinsommeren. Trur det kan bli et fryktelig morsomt spill... :smile: Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Quote: Den 2002-07-03 08:28, KjellM skrev:GP4 er ikkje kommet ut enda..,skal visst komme ut i løpet av seinsommeren. Trur det kan bli et fryktelig morsomt spill... :smile: Hvis det er Grand Prix 4 du snakker om så har den faktis kommet.. Jeg var på Akersmic her i Oslo på mandag(1.juli) og dem hadde spillet. Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Hmm,merkligt... =) Fekk beskjed i ein butikk at det ikkje kom ut før i løpet av augustseptember. Men viss dette stemmer så er det berre ein ting å gjera: Løp å kjøp!! :wink: Lenke til kommentar
mintman Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Ikke noe tvil om at det har kommet: http://www.akersmic.no/trade/productview/92291/53750/ Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Quote "Du tramper gasspedalen helt i bånn og ser at turtelleren går over 10.000 RPM" Ja den dagen du tramper gassen og bånn med en Formel 1 bil er den dagen Formel 1 sporten er død... Hvor ble det av egg under pedalen ? Tramper du gassen i bånn ligger du i sandfella før du vet ordet av det. Hvis du ikke er en av de som kjører med gass hjelpen på da... F1 2002 er kun en oppdaterig av et tidligere spill (les: F1 2001, F1 2000) EA har igjen gjort det store, istedenfor å patche et spill så gir man heller ut et NYTT (yeah right) produkt. Største tullballet som finnes... Eks: F1 2002 Jordan EJ12, samme fasong som bilen fra i fjor. Arrows, samme fasong som bilen fra ifjor. Canada Grand Prix, samme som banen ifjor, ikke tatt med den nye og vesentlig viktige forbedringen med utkjøring av pitlane. Det er ingenting som tyder på at dette er annet enn en patchet utgave av F1 2001. Med fare for å bli flamet. Jan Fredrik Lund Lenke til kommentar
mintman Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Desdichado; har du testet Grand Prix 4? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Quote: Den 2002-07-03 15:05, Desdichado skrev:QuoteHvor ble det av egg under pedalen ? Tramper du gassen i bånn ligger du i sandfella før du vet ordet av det. Hvis du ikke er en av de som kjører med gass hjelpen på da... Jeg tror nok dette er snakk om rusing av motoren før løpet starter. Står klar og venter på at lyset skal bli grønt. Presser på gassåefale og motoren skriker! OSV.... Må bare få ut litt frustrasjon. Mitt Logitech MOMO Force ligger på postkonoret akkurat nå. Jeg var oppe for å hente det, men pakkene(!) var for store. Og min mor er på handletur på andre siden av byen. Jeg kunne klart å bære pakkene, men det regner sinnsykt akkurat her nå! Noen som vet hva som ligger i den lille pakken? Det var en stor firkantet pakke, og en liten litt avlang! Lenke til kommentar
Corpse Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Hvor mangen går det ann å spille i Multiplayer. Trenger et bil spill som tar mer en 8 stk. Jeg vet at Nascar tar mangen nok, men det var dritt kjedelig å spille. Corpse Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Tror nok du er godt innenfor der, mener det er 12 via Internett og 22 i LAN. Med fare for å bli flamet... Jan Fredrik Lund Lenke til kommentar
Rayban Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Det som ikke nevnes i anmeldelsen, som F1 2002 er ekstremt god på, er kjørefysikk. Her merker man en veldig forbedring i forhold til F1 2001 der bilene har alt for mye grip. Ang. utseendet av bilene, last ned Ralph Hummerich og Bobi's Season 2002 carset. Da blir det andre boller :wink: Ellers, dette med "gassen i bånn på 10 000 omdreininger"; for det første kommer en F1-bil opp mot 19 000 omdreininger (18 300 er vel dog max i spillet..), og med dagens biler er det bare å gi full gass ettersom traction control er lovlig igjen. Uansett så må jeg si at det virker som anmelderen ikke har all verdens peiling på Formel 1, men han får da fram hovedbudskapet; et meget bra spill som man bare må ha! :smile: _________________ "I saw Kimi drive at Mugello, and I could see that he could be champion" - Michael Schumacher, 2000 [ Denne Melding var redigert av: Rayban på 2002-07-03 22:03 ] Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Det ser ut til at grafikken i GP4 (Geoff Crammond's) ser en smule kvassere ut enn i F1 2002. Hvis spillefølelsen og alt det andre stemmer, så har vi nok en konkurrent som kan slå F1 2002. Lenke til kommentar
Rayban Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 GP4 sin grafikk ser kanskje umiddelbart en smule penere ut enn F1 2002. Men GP4 bør ikke kalle seg noen F1-simulator, noe det feilaktig gir seg ut for å være. "Nothing gets closer" = vrøvl. GP4 mangler veldig mange elementer før det kan kalles en simulator, så det blir heller et helt greit arkade-spill. Eksempler på dette; det gjør ingenting om man starter i første eller sjuende gir, farten blir den samme etter en viss strekning uansett! Dekk og banetemperatur er ikke medregnet i spillets fysikk, noe som i virkeligheten har veldig mye å si på bilens oppførsel. +++ mange andre ting som ikke er med i fysikkmodellen, som jeg ikke har tid til å nevne her... Og istedet for den kjente 10sec stop-and-go straffen, vil man få 10 sekunder med redusert motorkraft!! latterlig... Nei, GP4 er bare GP3 med sminke, dårlig... lite realisme. Kjøp F1 2002, det er det klart beste F1-spillet på markedet til dags dato. PS. Det er alltid snakk om PC-versjoner av alle spill som er nevnt. Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Ja da vet vi det! Skaff dere F1 2002 hvis dere vil ha en skikkelig Formel 1 simulator, og ikke no slikt søppel du finner på alle spillehaller rundt omkring :smile: (noen liker kanskje det også da men) Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 He,He. GP4 er sinnsykt bra. Det banker F1 2001 Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Spør vel hva man er ute etter. Jeg skal ikke uttale meg noe om GP4, for jeg har ikke prøvd det enda. Får vel prøve å skaffe det snart. Lenke til kommentar
Blue Sky Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Hei, jeg har endelig kjøpt meg dette fantastiske spillet. Det er bare dødsbra! Men likte dere meny systemet i spillet så bra?synes det var litt uoversiktlig jeg! Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Har ikke noen problemer med å finne frem jeg men. Er vel en vanesak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg