acon Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Som dere sikker har lest i topic, så lurer jeg på to ting. Har en Aopen 1557GLS. Tenkte jeg skulle fjerne støv og "vaske" skjermen, som har noen stygge merker. Åssen gjør dere det? Hva gjør dere med støvet nede i tastaturet? Når pcen har gått over i ventemodus, og jeg skrur dataen på igjen ( aktiverer den ) så går maskinen på, mens skjermen fremdeles er av. Noen som har peiling? Takker for all hjelp! EDIT: Skjermen går ikke på... jeg skrev maskinen Endret 30. mars 2005 av acon Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Ang. skjermen: Du kan ta en litt fuktig klut og tørker av skjermen, gjerne "skrubbe" litt for å få vekk de stygge merkene. tørk av etterpå, med en tørr klut som ikke loer. Du kan også bruke en barberblad har jeg hørt, men vær forsiktig! Hvis du lager riper/det er riper i fra før, så kan du stikke på Clas Ohlson og kjøpe display-polish til mobiler, og bruke det, eventuelt bruke bilvoks tror jeg. Ang. tastaturet: Bruk et tynt skrujern (flatt) og ta av alle tastene, så vasker du med en_litt_fuktig klut e.l., og etterpå bruker du en tørr klut til å tørke vekk overflødig fuktighet. Så setter du på tastene på rett plass, kan være en god ide å lage et "kart" hvis du ikke husker hvor alle tastene skal stå, eller ikke har et annet tastatur i nærheten. Vask gjerne tastene også, f.eks. i oppvaskkummen, men husk å la dem tørke godt før du setter dem på. Ang. ventemodus: Har ikke peiling, synes dette var rart EDIT: Beklager, så bare denne tråden på forsiden, og tenkte ikke på at det kunne være under bærbare Men det med tastene går vel kasnkje, vet ikke helt hvordan de er festet. Endret 30. mars 2005 av sigen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå