Kanetheheatsink Skrevet 13. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 Hvilken butikk var det alle gikk til? Lenke til kommentar
futti Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 CC Marked eller hva den heter. Bare å følge strømmen mot sentrum en av dagene så finner du den Lenke til kommentar
futti Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Edit: dobbelposting, sorry Endret 14. juni 2005 av futti Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 jeg slikket alle vasker og dasser...ble ikke syk, men så drakk jeg jo mye vann Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 CC Marked eller hva den heter.Bare å følge strømmen mot sentrum en av dagene så finner du den CC Mart'n Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Som har en veldig god kjøttdisk, men det intereser sikkert ikke dere noe nevneverdig. Poster faktisk en liten link til et kart jeg lagde for alle som ikke har vært i Hamar før, eller ikke er så godt kjent. (Ah, det er deilig å bo i Hamar og være på TG, og kunne gå hjem og spise lammelår, mens andre spiser nudler!) Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Fy flate.....Mr Lee nudlene på TG lukta bokstavelig talt bajs!!!!! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2005 Og så holder vi oss til temaet i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå