Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ble du syk på/etter The Gathering ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei Syk under tg ble jeg ikke, Syk etter Tg ble jeg heller ikke... :)

Brukte dassen og vasken ofte Hvergang Etter å ha Luftet """"" så vasket meg grundigt også extra ganger ja.......

Dusja 2 ganger Og Fy faan det var deiligt!" Du ble jo et nytt menneske hver gang jo :yes:

sov når jeg trengte det ble jo oftest forran tatsene med en GIGA pute fra ikea aaa beste puta :thumbup:

Var ute på såkalte "lufte" turer med Sparkesykkelen også SMart det ja :tease:

Lenke til kommentar
Skam dere (nesten) alle gutter!

jentene brukte 11 beholdere med håndsåpe, mens guttene brukte bare _3_.. Og tenk på hvor mange gutter det var i forhold til jenter.... EKKELT!

:sick:

:!: Jeg brukte hvertfall masse såpe når jeg vasket hendene mine etter jeg hadde vært på do og sånt. :p Jeg er frisk som en fisk også.

edit: innlegg nr. 1000 :w00t:

Å vaske hendene er et minstekrav.

men å dusje i den dusjen der det lå en bæsj burde være valgfritt :roll:

Lenke til kommentar

jentene brukte 11 beholdere med håndsåpe, mens guttene brukte bare _3_.. Og tenk på hvor mange gutter det var i forhold til jenter.... EKKELT!

Det er FEIL.

Jeg gikk på samme do under hele tg. Der skiftet de såpa 2 ganger daglig.

En god venn av meg pratet med en som var med på å arrangere tg når tg var over. Mulig det er:

gutter: 11

Jenter: 3

Men poenget er det at det var veldig få av guttene som vaskte seg på hendene. Nesten alle bare gikk ut av døra uten å se på vasken en gang....

jeg tror nok du fremdeles har blitt feilinformert, på den doen jeg stort sett besøkte vaska så og så alle seg på henda når jeg var der (inkludert meg selv sef, en ting er å ha sin egen møkk på seg, en annen ting er andres møkk), så det gikk nok mye mer såpe enn det du tror

Lenke til kommentar

Det er FEIL.

Jeg gikk på samme do under hele tg. Der skiftet de såpa 2 ganger daglig.

En god venn av meg pratet med en som var med på å arrangere tg når tg var over. Mulig det er:

gutter: 11

Jenter: 3

Men poenget er det at det var veldig få av guttene som vaskte seg på hendene. Nesten alle bare gikk ut av døra uten å se på vasken en gang....

jeg tror nok du fremdeles har blitt feilinformert, på den doen jeg stort sett besøkte vaska så og så alle seg på henda når jeg var der (inkludert meg selv sef, en ting er å ha sin egen møkk på seg, en annen ting er andres møkk), så det gikk nok mye mer såpe enn det du tror

Kan umulig stemme... 5.5l såpe er ikke mye :!:

Endret av Loc Dogg
Lenke til kommentar
Det begynte vel kanskje på fredag, men på lørdag kveld ble jeg litt skjelven og etterpå fikk jeg feber og en voldsom hoste. Er fortsatt ikke frisk, og lurer på om det er lungebetennelse jeg har fått etter alt støvet jeg pustet inn i Vikingskipet (dersom det er mulig da). Hvis det ikke bedrer seg i løpet av uken får jeg ta en tur til legen.

Sitte med gass-maske å spille CS? :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

På hvert eneste dataparty jeg drar på ender det med at jeg:

1. Ikke har penger til mat å må leve på knekkebrød eller noe

2. Ikke får sove selvom jeg veldig gjerne vil

3. Blir sjuk

Dette året tenkte jeg på dette på forhånd så jeg

Spiste helt sinnsykt mye.

Sov på hotell

Dusja 2 ganger daglig.

:) TG06 :love:

Lenke til kommentar

ble syk siste dagen jeg var der, dro en dag før, var veldig syk i 3 dager etter tg, feber osv, følte meg helt elendig, sov 20 timer om dagen...

og det er få gutter som vasker seg, jeg stod inne på doen en stund og ventet på en ledig do, var vel ca 1 av 3 som vasket seg den stunden jeg var der...

jeg vasket meg ALLTID, dusjet ca en gang pr dag, utenom siste dagen, orket ikke da, hadde bare lyst til å sove...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...