Cannabiskopen Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Er i tipp-topp form. Er du i tipp topp form? du sitter sikkert foran pcen 5-10 timer om dagen og trener ikke... tror ikke at du er i knall bra form akkuratt.. Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 6. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2005 nei Syk under tg ble jeg ikke, Syk etter Tg ble jeg heller ikke... Brukte dassen og vasken ofte Hvergang Etter å ha Luftet """"" så vasket meg grundigt også extra ganger ja....... Dusja 2 ganger Og Fy faan det var deiligt!" Du ble jo et nytt menneske hver gang jo sov når jeg trengte det ble jo oftest forran tatsene med en GIGA pute fra ikea aaa beste puta Var ute på såkalte "lufte" turer med Sparkesykkelen også SMart det ja Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 Dusje på TG slår alt ja. Er frisk og oppvakt hver gang, holder ut en del timer til uten å sove Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 7. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg dusja hver dag jeg. Som seg hør og bør! (?). Men jeg fikk bare sovnet en gnag i stolen min, og det var i 2 minutter,s å kom det en fjott og dytta den, slik at bena mine falt ned fra bordet.. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Skam dere (nesten) alle gutter! jentene brukte 11 beholdere med håndsåpe, mens guttene brukte bare _3_.. Og tenk på hvor mange gutter det var i forhold til jenter.... EKKELT! :!: Jeg brukte hvertfall masse såpe når jeg vasket hendene mine etter jeg hadde vært på do og sånt. Jeg er frisk som en fisk også. edit: innlegg nr. 1000 Å vaske hendene er et minstekrav. men å dusje i den dusjen der det lå en bæsj burde være valgfritt Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 12. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 Tuller du?!? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 12. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 Skam dere (nesten) alle gutter! jentene brukte 11 beholdere med håndsåpe, mens guttene brukte bare _3_.. Og tenk på hvor mange gutter det var i forhold til jenter.... EKKELT! Det er FEIL. Jeg gikk på samme do under hele tg. Der skiftet de såpa 2 ganger daglig. En god venn av meg pratet med en som var med på å arrangere tg når tg var over. Mulig det er: gutter: 11 Jenter: 3 Men poenget er det at det var veldig få av guttene som vaskte seg på hendene. Nesten alle bare gikk ut av døra uten å se på vasken en gang.... jeg tror nok du fremdeles har blitt feilinformert, på den doen jeg stort sett besøkte vaska så og så alle seg på henda når jeg var der (inkludert meg selv sef, en ting er å ha sin egen møkk på seg, en annen ting er andres møkk), så det gikk nok mye mer såpe enn det du tror Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2005 Skam dere (nesten) alle gutter! jentene brukte 11 beholdere med håndsåpe, mens guttene brukte bare _3_.. Og tenk på hvor mange gutter det var i forhold til jenter.... EKKELT! Kommer ikke som et sjokk.. Folk (gutter) må pokker meg skjerpe seg...... Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 13. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2005 Skam dere (nesten) alle gutter! jentene brukte 11 beholdere med håndsåpe, mens guttene brukte bare _3_.. Og tenk på hvor mange gutter det var i forhold til jenter.... EKKELT! Kommer ikke som et sjokk.. Folk (gutter) må pokker meg skjerpe seg...... En som ikke gadd å lese videre? Lenke til kommentar
Locci Skrevet 13. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Skam dere (nesten) alle gutter! jentene brukte 11 beholdere med håndsåpe, mens guttene brukte bare _3_.. Og tenk på hvor mange gutter det var i forhold til jenter.... EKKELT! Det er FEIL. Jeg gikk på samme do under hele tg. Der skiftet de såpa 2 ganger daglig. En god venn av meg pratet med en som var med på å arrangere tg når tg var over. Mulig det er: gutter: 11 Jenter: 3 Men poenget er det at det var veldig få av guttene som vaskte seg på hendene. Nesten alle bare gikk ut av døra uten å se på vasken en gang.... jeg tror nok du fremdeles har blitt feilinformert, på den doen jeg stort sett besøkte vaska så og så alle seg på henda når jeg var der (inkludert meg selv sef, en ting er å ha sin egen møkk på seg, en annen ting er andres møkk), så det gikk nok mye mer såpe enn det du tror Kan umulig stemme... 5.5l såpe er ikke mye :!: Endret 13. mai 2005 av Loc Dogg Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 15. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2005 Det begynte vel kanskje på fredag, men på lørdag kveld ble jeg litt skjelven og etterpå fikk jeg feber og en voldsom hoste. Er fortsatt ikke frisk, og lurer på om det er lungebetennelse jeg har fått etter alt støvet jeg pustet inn i Vikingskipet (dersom det er mulig da). Hvis det ikke bedrer seg i løpet av uken får jeg ta en tur til legen. Sitte med gass-maske å spille CS? Lenke til kommentar
elcurry Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Ble ikke sjuk på tg. Det er vel viktig å ha en god hygiene og vaske seg. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 På hvert eneste dataparty jeg drar på ender det med at jeg: 1. Ikke har penger til mat å må leve på knekkebrød eller noe 2. Ikke får sove selvom jeg veldig gjerne vil 3. Blir sjuk Dette året tenkte jeg på dette på forhånd så jeg Spiste helt sinnsykt mye. Sov på hotell Dusja 2 ganger daglig. TG06 Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Det smarteste man kan gjøre mens man er på TG er å ta to netter på hotel. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 ble syk siste dagen jeg var der, dro en dag før, var veldig syk i 3 dager etter tg, feber osv, følte meg helt elendig, sov 20 timer om dagen... og det er få gutter som vasker seg, jeg stod inne på doen en stund og ventet på en ledig do, var vel ca 1 av 3 som vasket seg den stunden jeg var der... jeg vasket meg ALLTID, dusjet ca en gang pr dag, utenom siste dagen, orket ikke da, hadde bare lyst til å sove... Lenke til kommentar
TimmyTheRapboy Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg vasket alltid hendene etter do besøk. Det burde da ærlig talt alle forstå at man må gjøre. Kvalmt å tenke på at mange ikke gjør det. Sitter også igjen med det inntrykket at mange var redd for å bruke pissoarene En jeg reiste i lag med ble også syk under TG. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Tuller du?!? Nei. det var i dusjen på høyere side etter ingangen. huff.. Er sååå glad jeg ikke dusjet på tg.. Lenke til kommentar
Mr.Andersen Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Tuller du?!? Nei. det var i dusjen på høyere side etter ingangen. huff.. Er sååå glad jeg ikke dusjet på tg.. Eg dusja, men såg ingen besj.. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Nei, jeg tror ikke den ble liggende liksom.. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg hadde det heeeeelt fint under TG, og etterpå jeg! Gikk en god del til butikken , så jeg holdt meg jo i nogenlunde god form også da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå