cptCory Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Jeg og 6 andre jeg kjenner spredd rundt i salen ble syke mellom lørdag og søndag (forkjølelse og hodepine). Noen andre som ble syke ? Edit: Ingen av oss er forresten friske enda :Edit Endret 30. mars 2005 av CoreTEC Lenke til kommentar
eught Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Det begynte vel kanskje på fredag, men på lørdag kveld ble jeg litt skjelven og etterpå fikk jeg feber og en voldsom hoste. Er fortsatt ikke frisk, og lurer på om det er lungebetennelse jeg har fått etter alt støvet jeg pustet inn i Vikingskipet (dersom det er mulig da). Hvis det ikke bedrer seg i løpet av uken får jeg ta en tur til legen. Endret 30. mars 2005 av eught Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 heldigvis ble ikke jeg sykk ;o) Derre har sikkert hvert forlenge oppe og da blir imunforsvare derres dårlig og da blir derre veldig lett smitet ;( Lenke til kommentar
lordbiggi Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 LOL- slik skjer når eit par tusen ungdommer er samlet i ein hall i ei veke uten og dusje:) må bare bli syk Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Ble syk på søndag. Hadde da vært hjemme 2 dager. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Skam dere (nesten) alle gutter! jentene brukte 11 beholdere med håndsåpe, mens guttene brukte bare _3_.. Og tenk på hvor mange gutter det var i forhold til jenter.... EKKELT! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 jeg ble ikke syk, men så er jeg syk en gang hvert 5 år da.. max.. Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Skam dere (nesten) alle gutter! jentene brukte 11 beholdere med håndsåpe, mens guttene brukte bare _3_.. Og tenk på hvor mange gutter det var i forhold til jenter.... EKKELT! Du snakker om nerder har da, så det er ikke akkurat overraskende Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Skam dere (nesten) alle gutter! jentene brukte 11 beholdere med håndsåpe, mens guttene brukte bare _3_.. Og tenk på hvor mange gutter det var i forhold til jenter.... EKKELT! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Skam dere (nesten) alle gutter! jentene brukte 11 beholdere med håndsåpe, mens guttene brukte bare _3_.. Og tenk på hvor mange gutter det var i forhold til jenter.... EKKELT! :!: Jeg brukte hvertfall masse såpe når jeg vasket hendene mine etter jeg hadde vært på do og sånt. Jeg er frisk som en fisk også. edit: innlegg nr. 1000 Endret 30. mars 2005 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 bare opplyse om att dusjen ble brukt 3 ganger, og såpen ble brukt hver gang etter jeg lufta loffen. Og dørhåndtaket på doen ble ikke brukt med mindre jeg glemte meg (masse magesyke i fjor etter at folk ikke vaska seg på henda så kom vi "reine" folk etterpå å tok i dørhåndtaket før vi spiste burger ol. og blei sååååå magesyke, slapp den jeg da heldigvis) Men sov veldig lite ja, aldri sovet så lite tror jeg tipper 8 timer sammenlagt... han på ene sida mi dusja 1 gang maks. da, kanskje det var han JEG fikk d fra... Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Fikk vondt i halsen når jeg kom hjem... Har det enda, jævlig kjipt. Dusja 4 ganger og brukte vaskene flittig... Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Gikk litt for mye ute i slapset med joggesko når jeg tømte bilen på tirsdagen + satte opp standen, så jeg viste at jeg kom til å bli syk, men det slo ikke for alvor ut før natt til tirsdag denne uka. Nå går jeg og legger meg og prøver å bli frisk til jobben i morgen. Har ikke tid til å være syk nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg var syk under hele greia ^^ Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hotell sier jeg bare... Ingen sykdom her, digg med frokost bufée... Egg og bacon hver dag Lenke til kommentar
kvakki_ Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 hehe morsomt og lese dette.... hehaeha klart man blir syke på ett sånt lan , med 5000 stk ca og masse svette og massa busselusker så må det bare smitte.. latterlig og lese dette !!!! heaheha jeg var ikke der heldigvis...... tg er for oppskrytt!! min mening da.. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Var ikke akkurat velidg renslig i "caféen" der heller. De brukte gummihansker, men det hjelper lite når man tar i burger og penger med samme hanske. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 hehe morsomt og lese dette.... hehaeha klart man blir syke på ett sånt lan , med 5000 stk ca og masse svette og massa busselusker så må det bare smitte.. latterlig og lese dette !!!! heaheha jeg var ikke der heldigvis...... tg er for oppskrytt!! min mening da.. Så du har vært på tg før? Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg ble ikke syk når jeg var på hjemme05 dusja hver dag, spiste god mat og sov i en god seng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå