Hutsefluts Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 jeg har x800pro VIVO grafikkort, og lurer på om det går an at jeg spiller ps2 på pc'en min, med dette kortet.. VIVO betyr Video-in and Video-out, er det ikke noe sånt video-in er til? hva trenger jeg av programmer/kabler/annet utstyr, for å få dette til å fungere? Lenke til kommentar
theyoytoy Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Du mener å bruke pc skjermen til å spille? Det går fint du trenger bare en overgang for "bildet" fra ps2'en. Ikke sikker på hvordan inngang du har på kortet, tror slik ovegang følger ofte med, men om ikke koster den ikke mye. Lenke til kommentar
Hutsefluts Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 er det jeg mener ja.. fulgte med no greier.. men var visst ikke bare plug-and-play gitt.. trenger hjelp med teskje.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Det finnes også tv-kort som du kan koble p`s2`en til og spille via dataen. Lenke til kommentar
Hutsefluts Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 poenget mitt er at jeg ikke vil kjøpe nytt kort, jeg har betalt nok for det jeg har, og vil gjerne vite om det duger Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg har koblet PS2 til maskinen via et tv-kort (S-VIDEO-utgangen). Tror det skal funke med VIVO-kortet også, du trenger sikkert bare å laste ned det multimedia-programmet til ati på nettsidene deres. Tror dette funker både som driver og som visningsprogram for kortet. Lenke til kommentar
Hutsefluts Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 kan du spesifisere nærmere hva "multimedia-programmet" er? og kanskje en link? Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg -trodde- ATI Multimedia Center var til for VIVO-kortene, men nå er jeg ikke like sikker lenger.. Etter det jeg ser fra ATI sine sider, er det for AIW-kortene. Men du kan jo teste, her er linken iallefall: https://support.ati.com/ics/support/KBAnswe...questionID=1157 Lenke til kommentar
Gatefeier'n Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Bare en liten begrepsforklaring.. Hva er ps2? (ny på omraådet med andre ord) Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Bare en liten begrepsforklaring.. Hva er ps2? (ny på omraådet med andre ord) Playstation 2 :!: Lenke til kommentar
Gatefeier'n Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Ikke mer complicated enn det nei... Endret 31. mars 2005 av Gatefeier'n Lenke til kommentar
plumbe Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 det finnes ingen dumme spørsmål, bare dummme svar (kanskje et unntak) Lenke til kommentar
ADT Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Personlig bruker jeg GameCube'n min på det samme skjermkortet Donkey Konga på LAN er noe for seg . Det er bare å installere multimediacenter-driverne, velge customized installation, og huke av for "TV drivers"... Deretter trykker du på "tab'en" som heter TV når driverne er installert. Her kan du velge mellom S-Video og Kompositt inngang. For å få lyd må du også ha lydinngang på hovedkort/lydkort... Bare lek deg litt, så finner du ut av det til slutt Lykke til Lenke til kommentar
bernini Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 er det mulig å koble ps2 rett på pc-skjerm? Lenke til kommentar
ADT Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) er det mulig å koble ps2 rett på pc-skjerm? Nei edit: som jeg vet, mulig du får tak i noen syke koblinger et sted... Endret 31. mars 2005 av ADT Lenke til kommentar
rsidny Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) det finnes ingen dumme spørsmål, bare dummme svar (kanskje et unntak) vel IBM hadde vel en pc som het ps2 en gang så det er lett å ta feil i alle forkortelsene. Endret 1. april 2005 av rsidny Lenke til kommentar
murdoc Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 ps2.. er ikke det sånn tastatur ingang og? eller er jeg helt på jordet? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 ps2..er ikke det sånn tastatur ingang og? eller er jeg helt på jordet? Jo, det stemmer det. Mus pleide å være på en PS2 plugg i "gammledager" før USB overtok for mus Husker dessverre ikke hva plugg-typen het før PS2 kom, men for tastaturet var det genial - man kunne trykke ned så mange taste man ville uten at PC'en biiip'et og ble sint. Tror jeg kan trykke max 3-4 taster av gangen på mitt nåværende PS2-tastatur. Sorry for offtopic Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Den gamle typen port ble kalt "seriell". En tykk kloss av en oppkobling. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Sikker på det? Mener den hadde et annet navn, noe à la PS2 Men seriell var fint å spille Doom 1 mot en annen med. Husker jeg eide pappa siden jeg kunne strafe' (gå sidelengs) :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå