genstian Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 finnes det eller? en venn av meg vil ha det. Lenke til kommentar
olear Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Windows Server Tror nok han må brette opp armene å skrive litt Tror faktisk at webmin kan brukes til å administrere Sendmail, Postfix osv (Har ikke testet dette selv). Lenke til kommentar
genstian Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) skal be ham teste det. han skal vist trenge det for at ingen på jobben kan GNU/Linux og det er flere Admin en han som skal "leke". Det er vist en Debian eller fedora server. Endret 30. mars 2005 av hotstian Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Webmin kansje. Eller hula ? Hørt at den skal være fin, men aner ikke om den har grafisk config tools. Hmm... hvor mye skal du konfigurere? Bare sette opp kontoer etc, eller "alt"? ServeTheWorld har i alle fall en løsning for kontoer etc. (webbasert - tror det er noe som heter "H-sphere") Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Webmin kan administrere qmail, postfix, sendmail og en til tror jeg. Men qmail er vanskelig å installere, tro meg. Bruker selv postfix på serveren (takk til objorkum som hjalp meg), det er MYE lettere enn qmail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå