Brusfantomet Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Hallo der, jeg lurer på om hva som er best, Enten 1GB med Twinmos hb-5 brikker Eller 2 GB med Twinmos vanelige brikker. Angående de HB-5 brikkene så tenkte jeg at jeg kanskje kunne sette opp hastigheten litt, siden jeg har vannkjøling montert. Eddit: jeg kom borti enter LENGE før jeg var ferdig Eddit 2!: er en fordel og gjøre det leselig også Endret 30. mars 2005 av Brusfantomet Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 i mine øyne er 2gb minne alltid bedre enn 1gb selv om det er forskjell på hastigheten.. den forskjellen er så minimal i forhold uansett så. ta en titt på corsair value serien på komplett. da får du 2gb til 2000,- Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Det heter Twinmos BH-5 ikke HB-5. BH5 kommer ifra at det er 15nm produksjonsprosess og de er laget for 200mhz (5ns = 200mhz) Jeg ville nok ha satset på noen billige twinmos BH5 brikker ,men tviler på at det mulig å få tak i disse med en gang og 2gig ram er ganske deilig så jeg ville nok valgt det såfremt du ikke skal overklokke mye. Tror nok det er litt headrom i de gamle BH5 brikkene også Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Komplett har på lager. Hvorfor ikke kjøpe 2 GB BH-5? Det vil koste deg 2180 blanke kroner. Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) grunnen til at jeg ikke vurderer 2 GB med BH-5 brikker er at jeg har lyst på en creative cem micro også, og da må jeg ut med rundt 4000 kroner, har alle de pengene, men 1200 av dem er det en som skylder meg. Men dere mener at det er best med BH-5 brikker atså, selv om det bare er 1 GB? Edit: burde kansje nevne at jeg har 1 GB med vanelig Twinmos ram fra før av, og at det er derfor det står mellom 1 GB med BH-5 eller 2 GB med vanelig minne. Endret 30. mars 2005 av Brusfantomet Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 kjør 2gb vanlig du. kan garantere deg at du får mer glede utav 2gb vanlig twinmos og zen micro iforhold til 1gb "god" ram.. Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Ville valgt 1 gb med BH-5 !! Har bestilt dem selv.. Du kommer til å få mye bedre ytelse av de Hvis du skal overklokke er det bare en plus til .. Fordi Bh-5 klokker HØYT hvis de får inn høy volt Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 tror det blir to 512 brikker med vanelig twinmos ram på meg, koster (hvis du IKKE kjøper den i dural pack) 770 kroner Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 tror det blir to 512 brikker med vanelig twinmos ram på meg, koster (hvis du IKKE kjøper den i dural pack) 770 kroner seriøst.. du burde å kjøpe TwinMOS Speed Premium PC3500 512MB CL2.5 Winbond BH-5, 32*8/16chip, 433mhz, 184-P http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308282&cks=PRL !!! Du kommer IKKE til å angre.. Hvis du finner ut senere at du ikke vil ha de kan du selge de til bra pris. Fordi BH-5 er jo de beste ram brikkene som finnes. bare et tips Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 tror jeg må kjøpe en gigg til med samme ramen jeg har nå jeg, og ikke BH-5 brikker. skal nemelig køpe litt anet også (ikke zem micro alikevel, men litt brenbare dvder og cder). Er desuten ikke så veldig interesert i og sprenge lommboka heller. Uansett, Takk for alle tipsene og ha en god vår! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hvorfor ikke kjøpe en gb med bh-5 som du bruker sammen med den gamle ramen? Da kan du jo oppgradere med enda en gb bh-5 senere. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 hvorfor ikke 2gb bh-5? Det er ikke mye penger eksta (hvis det er noe) du må ut med, og det er definitivt verdt det! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Du kommer IKKE til å angre.. Hvis du finner ut senere at du ikke vil ha de kan du selge de til bra pris. Fordi BH-5 er jo de beste ram brikkene som finnes. Nåja... Må ikke ta i alt for mye nå, selv om du har bestillt de selv. Var nok snakk om at disse BH-5 brikkene ikke var "the good old ones". Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 hvorfor ikke 2gb bh-5? Det er ikke mye penger eksta (hvis det er noe) du må ut med, og det er definitivt verdt det! Hvis han har 1 gb fra før trenger han jo ikke å bestille 2 nye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå