Gå til innhold

1. April - Den store narredagen!

TSP

Anbefalte innlegg

Denne er glimrende:

Apple founder Jobs joins IKEA

IKEA's flatpack days may soon be a distant memory, as Apple and Pixar founder Steve Jobs turns to his latest challenge. Inter IKEA Systems BV will employ Jobs as "acting CEO", from next month. The technology icon will maintain his twin CEO roles at Apple Computer Inc. and Pixar Inc. but will also take command with a wide-ranging brief at the retail giant. For the technology guru, it's just another job, but for the Swedish furnishing franchise, it's a massive gamble. IKEA had a turnover of €13 billion last year, and has over 200 stores worldwide.

For Jobs, who has no furniture at all in his Palo Alto house, it's an opportunity to reinvent an industry once again. Exclusive mock-ups of his first designs have been obtained by The Register.

Apple fans won't be disappointed. Jobs has convinced the Apple board to second the computer company's award-winning design team to work for IKEA, and in a unique licensing agreement, the results will bear the Apple logo.

:green:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt teit siden det teknisk sett er 2. April når du kommer jeg.

Joda, men det ville være 1. april når han sa det, og det er det som teller. Aprilspøken skal sies på 1. april, men det er jo litt synd å komme med "aprilsnarr" på etterskudd.

OffT: april snarr? :ermm:

Lenke til kommentar
flott.... Nå må vi lese gjennom en haug med andres mer eller mindre mosromme pranks... Når vi hadde en god liste på gang med de fra nyhetene. Dette er joen helt annen type tråd enn den psilocybe stengte.

psilocybe, kan du åpne den andre tråden du stengte? Lenge leve demokratiet!

Jeg er totalt uintressert i hva andre gjør mot lærerne sine. Jeg vil vite hva media har funnet på? Helst uten å lese om lett forstyrrede personer som skal skremme foreldre ved å fake sevmord...

Jeg (trådstarter) er enig med deg her om at dette er en helt annen type tråd enn det du startet, dette var ikke dette jeg ville bli postet her,

ville heller ha litt mer "egenproduserte" aprilsnarrer og snakk rundt de,

men jeg var nok ikke klar nok om det i førsteposten. Sender en PM til Psilocybe snart for å spørre om han kan åpne opp igjen den andre posten.

edit: Ønsker heller mer "hjemmesnekrede" innlegg og fortellinger om dine og andres spøker, istedenfor en link til medienes spøker som får altfor mye oppmerksomhet (syns jeg).

TSP

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/04/01/427659.html

Samme skriver TV2 Nettavisen, VG, Aftenposten osv.

Det jeg finner litt rart er at i saken til VG finner vi denne uttalelsen fra en av skolens elever:

Vi kommer ikke lenger enn til skolekantina, sier medie-eleven Andrej Kolstad Piyurovic (17) til VG Nett.

Samtidig står samme eleven oppført som fotograf av dette bildet:

http://www.vg.no/bilder/bildarkiv/1112347446.77199.jpg[/url]

Hvis elevene ikke kommer lenger enn til skolekantina, hvordan kan han da ha tatt et bilde fra skolegården ( hvertfall slik det ser ut )..

Jeg tror dette er et samarbeid mellom alle de store mediene om en 1. April spøk, hva tror dere?

Hmm..dette er nok ingen aprilsnarr. Snakka nettopp med ei som går på Sogn. Dette er vist sant. Faen liksom..bra skole da ^_^ Eller ikke. :p

Ifølge henne ble en lærer også tatt med ett gram harsj. :huh:

Lenke til kommentar
jo? vg HAR hatt aprilspøker? og har det i år også? ja. Se her!

Du la merke til hvilken dag det er i dag ja? Men ironien hans kunne godt ha inntruffet en hvilken som helst dag for den saks skyld...

...tror ikke jeg har blitt lurt i dag, men man vet jo aldri. Hadde heldagsprøve i økonomi så det ble ikke så mange anledninger...

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar

Aprilspøken fra www.lost-norge.net:

Bladet entertainment daily rapporterer at en ny skikkelse vil dukke opp i løpet av episode 23. Personen skal ha vært en del av besettningen på flyet og var i den bakre delen av flyet.

Entertainment daily rapporterer også at personen går under navnet Leif, og skal ha skandinavisk opprinnelse. Han dukker opp full og jævlig fra jungelen, tydelig preget av å ha vært alene en god stund. Hva vil skje videre?

....fint bilde også! :mrgreen:

post-63-1112383430_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...