Gå til innhold

1. April - Den store narredagen!


TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en kamerat som liker å tyne foreldrene ved enhver anledning, og 1 April er inget unntak. De glemmer ALLTID hvilken dag det, så hans pranks har blitt en klassiker :)

Et år kom han hjem fra dama og hadde henne med, ba foreldrene sette seg i sofaen, det var noe han ville fortelle dem. Dama var gravid og de skulle bli besteforeldre. Dette var i en alder av 16. De friket helt ut og det tok timer før de skjønte den :) Cluet er å gjøre det drøyt nok, så de ikke tror du kan spøke med sånt! Han har også snakket med noen pakistanere som møtte opp på døra hans ett år i BWM cab, sleika sveis, balltre og tette fettere. De spurte hvor sønnen deres var og sa: "Si til han at det ordner seg. Vi har fått penga". Den gikk de også blindt på :)

 

Årets prosjekt har gått for langt. Har frarådet han fra å gjøre det, but here goes. Stuntet involverer et badekar med falskt blod/rødt vann, masse pillebokser som ligger strødd rundt badekaret, en del tomme flasker sprit og en stykk sønn tilsynelatende bevistløs i badekaret når far og mor kommer hjem fra jobb.

 

Karen kan sies å være litt spess, men utrolig fet kar, utrolig utadvent og morsom. Når han dør vil han mumifiseres og puttes i Batman kostyme. For at noen av barna hans skal få noe av arven må de gå med på at han skal stå i inngangspartiet i huset deres og fungere som hattestativ... festlig typ :)

Lenke til kommentar

MorbidHamster: De to første spøkene der høres topp ut :!:

 

Men årets spøk syns jeg også var for drøy, hadde jeg hatt en sønn og han gjorde det der, hadde jeg overhodet ikke tatt det som en spøk, og han hadde i alle fall fått kjeft etterpå om jeg gikk på :confused:

 

Batmankostyme - det var da også noe :wee:

Lenke til kommentar

Hørte nettopp på NRK P3 Nyheter, da intervjuet de NRK sjef John Bernander som handlet om att NRK kanskje fra en eller annen dato må sende i svart/hvitt, pga att det ikke er noen lovnad om att de kan sende i farger.

 

"Detter er pinlig for oss og for politikerne som ikke har ordnet dette før" utalte han (fritt fra hukkomelsen).

 

Tipper dette er en spøk....

Lenke til kommentar

haha artige spøker, her er våres: Vi har en hovedlærer fra 3. time. I de 2 første har vi samf. læreren vi har der, skeriv følgende på tavla, "2ELI er på rom 167, navnet hans" Og vi? joda, vi gjømmer oss i et tilfluktsrompå skolen... :tease: kanskje skrive på ROm 167 at vi er blitt forflyttet vidre? hehe... mulighetene er mange....

Lenke til kommentar

flott.... Nå må vi lese gjennom en haug med andres mer eller mindre mosromme pranks... Når vi hadde en god liste på gang med de fra nyhetene. Dette er joen helt annen type tråd enn den psilocybe stengte.

 

psilocybe, kan du åpne den andre tråden du stengte? Lenge leve demokratiet!

 

Jeg er totalt uintressert i hva andre gjør mot lærerne sine. Jeg vil vite hva media har funnet på? Helst uten å lese om lett forstyrrede personer som skal skremme foreldre ved å fake sevmord...

Endret av XmasB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...