Gå til innhold

1. April - Den store narredagen!

TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har i flere uker planlagt den mest geniale aprilspøken noensinne!

Skal gå bort til en kompis og si "hey, se bak deg!" Så snur han seg, men det er ingenting å se. HAHAHA så sinnsykt bra! LOL :!:

:roll:

Nei, jeg har ingenting planlagt. Det er ikke like moro som det var.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Syns 1. april er noe hor.

Ingen som tror meg når jeg sier at jeg har bursdag i morra (har faktisk bursdag 2. april :) )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Har laget røykbomber.. slenger en inn i gangen på en block ellerno' BRANN

OBS: helt ufarlig, kan ikke begynne å brenne, legger ikke merke, IKKE giftig røyk

Husk at du kan bli bøtelagt hvis brannvesenet må rykke ut.

Lenke til kommentar

scarface15: Ville ikke tatt den spøken i en blokk... Ta den hos noen du kjenner. I en blokk bor det mange forskjellige folk, som kan få panikk, ringe brannvesenet, komme i sjokk o.l.

Tenk på hvordan ungen som er alene hjemme, eller 80-åringen vil reagere? Alle vil prøve å komme seg ut, selv om de kanskje ikke kan gå i trapper, f.eks.

Lenke til kommentar

Hehe, i fjor dro vi i klassen en dritbra aprilsnarr (gikk i VK2 da).

Alle i klassen kom litt tidlig, og ordnet pultene en og en, slik som når man har prøve, og tok fram blyant o papir.

Så når læreren vår kom inn, latet vi som om han hadde sagt til oss at det var prøve den timen, spurte om det var lov til å føre inn med blyant o.l.

Skal tro han ble forskrekket, han trodde han hadde glemt en prøve og hele pakken. Lo godt da vi ropte April :thumbup::tease:

Lenke til kommentar

Jeg trenger hjelp. Skal hevne meg på dama siden hun har gått inn i et veddemål jeg ikke har noen interesse for, for å si det sånn. :p

Altså, jeg skal lure dama, men det må være troverdig, og på kanten til ONDT!

Såe..regner med at dere pønsker ut noe? :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...