Raggi Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 *genial spøk*(dog,litt for drøy til att jeg hadde våget det) Regner med du slenger ut eit bilde så vi får se... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg har i flere uker planlagt den mest geniale aprilspøken noensinne! Skal gå bort til en kompis og si "hey, se bak deg!" Så snur han seg, men det er ingenting å se. HAHAHA så sinnsykt bra! LOL :!: Nei, jeg har ingenting planlagt. Det er ikke like moro som det var. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Hva er aprilsnarren i VG? Edit;der ja,kom de med spauken sin.Diamanter blir billig etterhvert Endret 31. mars 2005 av egmur Lenke til kommentar
imastard Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hva er aprilsnarren i VG? Edit;der ja,kom de med spauken sin.Diamanter blir billig etterhvert 1. april er imorgen og LifeGem eksisterar. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Hva er aprilsnarren i VG? Edit;der ja,kom de med spauken sin.Diamanter blir billig etterhvert 1. april er imorgen og LifeGem eksisterar. Ikke våken enda,tydeligvis Endret 31. mars 2005 av egmur Lenke til kommentar
knutby Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Skal prøve med på en skikkelig aprilsspøk i morgen. Kommer til og toppe meg selv med den. Rapport kommer hvis den er vellykket. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Har laget røykbomber.. slenger en inn i gangen på en block ellerno' BRANN OBS: helt ufarlig, kan ikke begynne å brenne, legger ikke merke, IKKE giftig røyk Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Har laget røykbomber.. slenger en inn i gangen på en block ellerno' BRANN OBS: helt ufarlig, kan ikke begynne å brenne, legger ikke merke, IKKE giftig røyk Oppskrift? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Syns 1. april er noe hor. Ingen som tror meg når jeg sier at jeg har bursdag i morra (har faktisk bursdag 2. april ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Har laget røykbomber.. slenger en inn i gangen på en block ellerno' BRANN OBS: helt ufarlig, kan ikke begynne å brenne, legger ikke merke, IKKE giftig røyk Husk at du kan bli bøtelagt hvis brannvesenet må rykke ut. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 scarface15: Ville ikke tatt den spøken i en blokk... Ta den hos noen du kjenner. I en blokk bor det mange forskjellige folk, som kan få panikk, ringe brannvesenet, komme i sjokk o.l. Tenk på hvordan ungen som er alene hjemme, eller 80-åringen vil reagere? Alle vil prøve å komme seg ut, selv om de kanskje ikke kan gå i trapper, f.eks. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hehe, i fjor dro vi i klassen en dritbra aprilsnarr (gikk i VK2 da). Alle i klassen kom litt tidlig, og ordnet pultene en og en, slik som når man har prøve, og tok fram blyant o papir. Så når læreren vår kom inn, latet vi som om han hadde sagt til oss at det var prøve den timen, spurte om det var lov til å føre inn med blyant o.l. Skal tro han ble forskrekket, han trodde han hadde glemt en prøve og hele pakken. Lo godt da vi ropte April Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Første april er kjipt etter starten på tenårene. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 første april i morra ? jaok. hmm. fredag. da kan jeg sove Lenke til kommentar
Pels Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Pleier å glemme det. Drar uansett spøker på folk uansett dato. ^^ støtter den Lenke til kommentar
rc-halv Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg trenger hjelp. Skal hevne meg på dama siden hun har gått inn i et veddemål jeg ikke har noen interesse for, for å si det sånn. Altså, jeg skal lure dama, men det må være troverdig, og på kanten til ONDT! Såe..regner med at dere pønsker ut noe? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Jeg skal si til fattern at jeg kommer hjem klokka 23 uten å gjøre noe dumt. så kommer jeg hjem klokka 03.00 drita full og avslører aprilsnarren Endret 31. mars 2005 av PepsiCo Lenke til kommentar
sim Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Litt teit siden det teknisk sett er 2. April når du kommer jeg. Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 du må dra ut nå og komme tilbake i morra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå