Gå til innhold

1. April - Den store narredagen!


TSP

Anbefalte innlegg

Skal du narre noen i år? Hva er årets spøk? Har du blitt narret?

Hva er din utspekulerte spøk? Hva synes du om 1. April?

 

Dette er eksempler på det dere kan snakke om her, så lenge det har med 1. April å gjøre :D .

 

Forresten jeg vil oppfordre alle til å ikke være gledesdrepere. Og bare forsøke å jatte med på særlig medienes aprilspøker og andres da, dette kan jo være vanskelig å gjøre siden folk kan komme å si til deg senere: - Men du trodde på meg..." osv.

 

Men hvis du føler at dette kan bli et problem la vær å svare,

eller si fra om at du er med på spøken til noen betrodde her på forumet.

Hvis dere sender til meg skal jeg love å si fra om at du bare jattet med :) (PS: Og idag er det ikke 1. April!).

 

Må sendes meg/andre før du poster innlegget i en eller annen tråd der du jatter med!

 

TSP

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hele livet ditt er en spøk :wee: !

 

Men nå snakker vi ikke mer om det, la oss heller være litt utspekulerte,

noen som har fått til noen bra "skolepøker" eller skal prøve?

(mener da altså at hele skolen, blir med på en spøk mot lærerene eller noe sånt,

men det må jo organiseres litt :D ) Eller den enklere "klassespøken"

som er rettet mot en av lærerne, kanskje to-tre elever også :innocent: .

 

Selv skal de i klassen min og den ene paralellklassen bytte klasserom,

syns ikke den ideen var så genial da... men har ikke bedre ideer selv da :blush: .

 

TSP

Lenke til kommentar

I gata mi bruker alle folkene èn identisk nøkkel (som alle har) til å skru på uttaket til vann (som de fleste bruker til vannslange o.l)

 

Denne er da plasert ved inngangsdøra til alle.

Jeg bruker å springe rundt å skru alle på full styrke.

 

Slik at når de skal hente posten blir de veldig våt, stressende fordi de må lete etter nøkkelen og irritert.

 

Ikke akkurat en spøk.. mer en rampestrek :p

 

 

Dette skjer kùn på 1 April :evil:

Lenke til kommentar

i År skal jeg henge opp en svær plakat i blokka. Her skal det være bilde av meg og en stor python. Lage et fake dagbladavis utklipp om meg og denne slangen som er Norges lengste med sine 7 meter.

 

Skal skrive en advarsel på plakaten at jeg ikke finner slangen, da jeg glemte å låse buret dens. Mulig at den har tatt seg gjennom ventilasjonsanlegget eller kloakk systemet. Riktige myndigheter er kontaktet slik at den snart skal bli funnet.

 

Oppfordrer alle som har kjæledyr eller barn om å få disse ut av huset da den ikke har spist åp en god stund på grunn av vinter dvale. Oppfordrer også alle til ikke å prøve å fange den da den er såpass stor som den er. Faktisk er den i stand til å drepe et voksent menneske.

 

Tror dette blir en bra dag. Spesielt for gamla i første som har puddel som alltid gneldrer :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...