duRden Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hei hei godtfolk, Jeg innstallerte FExplorer på min 6630. Programmet virket fint på mobilen og alt virket ok. Problemet oppstod når jeg skulle overføre filer fra pc, jeg får ikke lengre kontakt mellom pc og mobil. Er det noen der ute som har noen erfaringer med FExplorer, kan det være det som krasjer overføringen? Lenke til kommentar
-imen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hei. Jeg har en 7610 med FExplorer og har aldri erfart at det programmet har skapt noen problemer. Har du installert noen andre programmer enn FExplorer, kanskje det er disse som skal problemer. Eller kanskje du ikke har krysset av hva slags kontakt du bruker på nokia pc suite? Lenke til kommentar
duRden Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Har ingen andre programmer. Har sjekket instillingene på Pcsuite, der ser alt riktig ut. Bruker USB kabel. Endret 30. mars 2005 av duRden Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 FExplorer har aldri vært noe problem med min mobil, og jeg tviler sterkt på at det er det som gjør noe med din. Det er jo ikke vanskeligere enn å fjerne FExplorer fra telefonen, og så prøve å overføre, går det ikke, er det jo bare å legge inn FExplorer på nytt. Lenke til kommentar
duRden Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Joda skulle nok tro det ja, har fjerna FEx, men får ikke noe kontakt mellom pc og tlf. Blir vel vanskelig å legge det til da, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå