aiton Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 er det noen som vet om det følger med mikrofon til cl56? Lenke til kommentar
voidar Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 er det noen som vet om det følger med mikrofon til cl56? Kanskje ikke det svaret du ønsker deg, men jeg tviler på at det gjør det. Jeg forstår ihvertfall ikke hvorfor det absolutt skulle følge med noen som helst mikrofon ved kjøp av bærbar med mindre den er internt montert. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Det er ikke noen mikrofon integrert på CL56. Men det er selvsagt mikrofon inngang, så det er jo bare å kjøpe seg en. Koster vel ikke mer enn rundt + - 100kr Lenke til kommentar
aiton Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 grunnen til at jeg spurte om det var at min kamerat har mikrofon på sin multicom-maskin og da trodde jeg det var vanlig, men jeg fant jo da ikke noen hos meg Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Det er nok ikke uvanlig å ha en integrert, har hatt det på flere laptoper selv, og noen har ikke, slik som CL56 Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Det er ikke mikrofon på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå