ka1ser Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Kom på idag at det må være mulig å bygge seg en liten bil, å bygge PC'en inn i den.. Det er da to alternativer, enten å finne en lekebil i hard plast elns, eller å bygge en helt fra grunnen av.. tror jeg går for det siste.. Så kommer neste spm.. hvordan skal jeg gjøre det? Tror jeg må kjøpe meg et mindre hovedkort, eller blir bilen ganske bred.. Holder på å lære meg SketchUp nå så bilder kommer etterhvert! Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Dette er gjort før dessverre Men det de fleste har gjort er å finne en stor lekebil, lite hovedkort osv..fikse noe med kjøling osv...og den må jo fortsatt kunne kjøre (tvilsomt) Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Har vel mest tenkt på at den skal rulle... Har du url til nån slike modder? Kommer nok worklogg så snart jeg bestemmer meg hva jeg skal gjøre.. Lenke til kommentar
Fukaniso Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 her er en som har gjort det.. og etter det jeg kan lese ut ifra workloggen så er den også funksjonell... http://www.bit-tech.net/article/139/1 Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Ja denne så ganske stilig ut.. tror jeg har bestemt meg for å lage en VW hippie van Lurer på om jeg skal bruke mine pc deler, som bl.a. er et ATX HK, eller om jeg må kjøpe noe mindre.. EDIT: leif Endret 31. mars 2005 av ka1ser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå