Gå til innhold

Russeknutetråden - hvilken knuter har du tatt?

flodhest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jo russ er teit. Alle tror de blir så kule av drakten.. selv nerdene tar helt av og da ble jeg flau av å være russ når jeg ser hvordan de bilr så gale.. Og tro meg ingen synes du er spesielt kul eller gal om du sitter å fisker i et kumlokk.. De synes du er patetisk...

Så du mener de skulle kledd seg i en rød dress så drukket et par pils ilag, deretter dratt på byen? opplegget er det samme som utdrikningslag, poenget er og drite seg litt ut. Idiotisk, ja. Gøy, ja...

Du forstår fortsatt ikke hva jeg mener... Folk endrer personlighet jo, og da mener jeg ikke fordi de gjør ting som det osv.. men alle nerdene og taperene blir jo så "tøffe". Gidder ikke diskutere det mer skjønne den som skjønne vil.

Korrekt, jeg skjønner ikke hva du mener. Å hva er galt i at også nerdene og taperne for en gangs skyld kan være med i gjenget? Skal de holde seg for seg selv i russetida?

Ja jeg kverulerer og terger nå, men prøver bare og forstå hva du mener. Skal russetida være som et helt ordinært fyllaslag i 17 dager da? Der alle holder seg på sin del av den sosiale stigen?

Greit at folk endrer personlighet, men hvem gjør ikke det under store inntak av alkohol?

Å da tenker jeg spesielt på folk som til vanligvis ikke drikker, hmm kanskje akkurat det er der svaret ligger. At folk som til daglig ikke drikker plutselig tør utagere litt, er det dette du ikke liker ?

:hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Damen har funnet ut at hun skal ta kjettingen, altså rote med en av samme kjønn i ett minutt. Da ble jeg forbannet og ba henne dra en viss plass. Var jeg urimelig da?

Lenke til kommentar
Damen har funnet ut at hun skal ta kjettingen, altså rote med en av samme kjønn i ett minutt. Da ble jeg forbannet og ba henne dra en viss plass. Var jeg urimelig da?

Kanskje litt drastisk med å be henne dra til helvete? Du kan jo si meningen din uten sånt. :p

Lenke til kommentar

Neida var ikke urimelig... :) kommer ann på situasjonen.. Personlig hadde jeg funnet det opphissende :innocent:

Lenke til kommentar

Snakk om ett jævla minutt da....Er jo ikke akkurat en time det er snakk om. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Hmm... såvidt jeg har fått med meg blir russetiden mer og mer innskrenket for hvert år. Det er vel rektor og studiesjef som setter slikt, jo mer bøll fra forrige kull jo mindre russetid neste år.

Endret av pebbe
Lenke til kommentar
Jo russ er teit. Alle tror de blir så kule av drakten.. selv nerdene tar helt av og da ble jeg flau av å være russ når jeg ser hvordan de bilr så gale.. Og tro meg ingen synes du er spesielt kul eller gal om du sitter å fisker i et kumlokk.. De synes du er patetisk...

Så du mener de skulle kledd seg i en rød dress så drukket et par pils ilag, deretter dratt på byen? opplegget er det samme som utdrikningslag, poenget er og drite seg litt ut. Idiotisk, ja. Gøy, ja...

Du forstår fortsatt ikke hva jeg mener... Folk endrer personlighet jo, og da mener jeg ikke fordi de gjør ting som det osv.. men alle nerdene og taperene blir jo så "tøffe". Gidder ikke diskutere det mer skjønne den som skjønne vil.

Korrekt, jeg skjønner ikke hva du mener. Å hva er galt i at også nerdene og taperne for en gangs skyld kan være med i gjenget? Skal de holde seg for seg selv i russetida?

Ja jeg kverulerer og terger nå, men prøver bare og forstå hva du mener. Skal russetida være som et helt ordinært fyllaslag i 17 dager da? Der alle holder seg på sin del av den sosiale stigen?

Greit at folk endrer personlighet, men hvem gjør ikke det under store inntak av alkohol?

Å da tenker jeg spesielt på folk som til vanligvis ikke drikker, hmm kanskje akkurat det er der svaret ligger. At folk som til daglig ikke drikker plutselig tør utagere litt, er det dette du ikke liker ?

:thumbup: Helt enig med deg der. Russetiden byr på mange muligheter for "nerdene" :yes:

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke formulere det skikkelig, men for all del la de ha det kult men når jeg var yngre enn russen, var det provoserende når det kom folk som vanligvis er "under deg" og spruter vann på deg og tror de er så "langt over" deg. det provoserer meg. En skal være seg selv uansett om man gjør spøre ting eller ei

Lenke til kommentar
var det provoserende når det kom folk som vanligvis er "under deg" og spruter vann på deg og tror de er så "langt over" deg. det provoserer meg.

Ja, akkurat sånt er helt på trynet.

Husker det var mye sånt i 1. klasse, ble helt matt jeg.

Folk som var halvparten så store som meg kom med vanngevært og skulle sprute på meg og banke meg opp. De burde da ha skjønt at slikt ender opp i lite bra hendelser.

Så til alle som gidder være russ; Ikke gjør sånt. Sprut på hverandre istedet.

Lenke til kommentar

Jepp, enig, syns at eggkasting, vannsprut o.l. bør gjøres russen imellom.. Å skremme/ødelegge for førsteklassingene er idiotisk. På skolen jeg gikk på fikk russ som gjorde noe sånt med medelever som ikke var russ, nedsatt i orden og utvisning, så vidt jeg vet uten unntak.. Ingen i mitt kull gjorde noe sånt, men var en som ble utvist og fikk nedsatt året før, for å tømme vann på og kline softis på et par førsteklassinger.. Han fortjente det 100%. Blir sint av sånt :mad:

Lenke til kommentar
Hmm... såvidt jeg har fått med meg blir russetiden mer og mer innskrenket for hvert år. Det er vel rektor og studiesjef som setter slikt, jo mer bøll fra forrige kull jo mindre russetid neste år.

Russen bestemmer jo dette helt selv. Riktignok gjøres det ofte i samarbeid med skoleledelsen. You win some, you lose some, ikke sant?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...