Gå til innhold

Russeknutetråden - hvilken knuter har du tatt?

flodhest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Russ er og blir teit.

Patetisk unskyldning for å være barnslig idiotisk drittsekk og generell plage. Dessuten, snakk om å kaste penger ut vinduet.

EDIT: Yeah-yeah... skulle bare dele mitt synspunkt :p

(Ja eg vet at det ikke var noen som spurte)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Russ er og blir teit.

Patetisk unskyldning for å være barnslig idiotisk drittsekk og generell plage. Dessuten, snakk om å kaste penger ut vinduet.

OK. Hævv a gudd lajf. Lizzzzzzzzzzm. :ermm:

Jeg badet på fredag. Velger å leke tøff å si at det ikke var såå kaldt. ;-p

Skal vel ta en del av russeknutene regner jeg med, og gleder meg til å gå på ski inn på polet å kjøpe drikke! Bare jeg ikke blir kastet ut, så..

:]

Edit:

flodhest, det skal være hvert femte minutt, da. Iallefall her i Oslo.

Endret av dimiles
Lenke til kommentar

Jo russ er teit. Alle tror de blir så kule av drakten.. selv nerdene tar helt av og da ble jeg flau av å være russ når jeg ser hvordan de bilr så gale.. Og tro meg ingen synes du er spesielt kul eller gal om du sitter å fisker i et kumlokk.. De synes du er patetisk...

Lenke til kommentar

dimiles: Nei, vet. Det var faktisk "varmere" enn forventet. Det som forundret meg var at det ikke var kaldt å komme opp.

Angående skålinga, her er det hvertfall hvert tiende minutt, men hadde vært artigere med hvert femte. :)

Edit: Bogan: Lov å ha det litt moro vet du. Om alle skulle tatt hensyn til hva du mener er teit, eller ikke, tror jeg de fleste ville hatt en kjedelig russetid. ;)

Endret av flodhest
Lenke til kommentar
Jo russ er teit. Alle tror de blir så kule av drakten.. selv nerdene tar helt av og da ble jeg flau av å være russ når jeg ser hvordan de bilr så gale.. Og tro meg ingen synes du er spesielt kul eller gal om du sitter å fisker i et kumlokk.. De synes du er patetisk...

Du nevnte akkurat hvorfor jeg velger å ikke være russ. :)

Lenke til kommentar

Det mest idiotiske med hele russe-feiringen er at den er ment å være en tid preget av festiviteter fordi vi har bestått 12 år med skolegang. Men feiringen starter og er ferdig før vi vet om vi består det siste året....

Men russ er jeg og årets 3 første bad var alle før 1.april. Fiske i kumlok, enig med at det egentlig bare er tull og tøv uten mening, men faen da! jeg sitter dag inn og dag ut på en forbanna skolebenk og "lærer" helt mange fjærne og syke ting som jeg tviler vil være (for min del) relevant for videre utvikling som et individ i dagens samfunn.

Fiske i kumlokk vil nok være en morsom hendelse i mitt ellers så kjedelige liv, gode venner, god drikke og forhåpentligvis pent vær. Kan ikke be om så mye mer da.

Lenke til kommentar

Så du mener de skulle kledd seg i en rød dress så drukket et par pils ilag, deretter dratt på byen? opplegget er det samme som utdrikningslag, poenget er og drite seg litt ut. Idiotisk, ja. Gøy, ja...

Lenke til kommentar

Så du mener de skulle kledd seg i en rød dress så drukket et par pils ilag, deretter dratt på byen? opplegget er det samme som utdrikningslag, poenget er og drite seg litt ut. Idiotisk, ja. Gøy, ja...

Du forstår fortsatt ikke hva jeg mener... Folk endrer personlighet jo, og da mener jeg ikke fordi de gjør ting som det osv.. men alle nerdene og taperene blir jo så "tøffe". Gidder ikke diskutere det mer skjønne den som skjønne vil.

Lenke til kommentar
Du forstår fortsatt ikke hva jeg mener... Folk endrer personlighet jo, og da mener jeg ikke fordi de gjør ting som det osv.. men alle nerdene og taperene blir jo så "tøffe". Gidder ikke diskutere det mer skjønne den som skjønne vil.

Pent gjort å sette nerder og tapere i samme bås og i tillegg nekte dem å få lov til å være "tøffe".. Den hjalp nok saken din. :whistle:

Neida, jeg skjønner hva du mener, men synes uansett det er en latterlig dårlig grunn til å mislike folk som prøver å ha det gøy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...