Bogan Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 På skolen min starter russegreiene idag.. Det var en eneste som gikk i russeklærne, men det har kanskje noe med at en fjerdedel av de som er russ har gym i første time. Kanskje de skifter etter det. taper Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 vi hadde dåp i august, og har vårslippet den 14.april... Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Var ikke dette en knutetråd? Kom igjen a folkens! Jeg bada på fredag! (kaldt!) Ble termometer og ispinne i lua det! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 3 sider med snakk om hvilke russeknuter folk har fått, og det før russetida har begynt? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Russ er og blir teit. Patetisk unskyldning for å være barnslig idiotisk drittsekk og generell plage. Dessuten, snakk om å kaste penger ut vinduet. EDIT: Yeah-yeah... skulle bare dele mitt synspunkt (Ja eg vet at det ikke var noen som spurte) Endret 4. april 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Russ er og blir teit.Patetisk unskyldning for å være barnslig idiotisk drittsekk og generell plage. Dessuten, snakk om å kaste penger ut vinduet. OK. Takk for at du bidro til tråden. Endret 4. april 2005 av HalTan Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Daaakar TLZ. *trøste* Tok to knuter i dag. Satt under en pult en hel skoletime, og skålte med en vannflaske sammen med en annen i klassen min, hvert tiende minutt. Tar de letteste først. Endret 4. april 2005 av flodhest Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Russ er og blir teit.Patetisk unskyldning for å være barnslig idiotisk drittsekk og generell plage. Dessuten, snakk om å kaste penger ut vinduet. OK. Hævv a gudd lajf. Lizzzzzzzzzzm. Jeg badet på fredag. Velger å leke tøff å si at det ikke var såå kaldt. ;-p Skal vel ta en del av russeknutene regner jeg med, og gleder meg til å gå på ski inn på polet å kjøpe drikke! Bare jeg ikke blir kastet ut, så.. :] Edit: flodhest, det skal være hvert femte minutt, da. Iallefall her i Oslo. Endret 4. april 2005 av dimiles Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jo russ er teit. Alle tror de blir så kule av drakten.. selv nerdene tar helt av og da ble jeg flau av å være russ når jeg ser hvordan de bilr så gale.. Og tro meg ingen synes du er spesielt kul eller gal om du sitter å fisker i et kumlokk.. De synes du er patetisk... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 (endret) dimiles: Nei, vet. Det var faktisk "varmere" enn forventet. Det som forundret meg var at det ikke var kaldt å komme opp. Angående skålinga, her er det hvertfall hvert tiende minutt, men hadde vært artigere med hvert femte. Edit: Bogan: Lov å ha det litt moro vet du. Om alle skulle tatt hensyn til hva du mener er teit, eller ikke, tror jeg de fleste ville hatt en kjedelig russetid. Endret 4. april 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jo russ er teit. Alle tror de blir så kule av drakten.. selv nerdene tar helt av og da ble jeg flau av å være russ når jeg ser hvordan de bilr så gale.. Og tro meg ingen synes du er spesielt kul eller gal om du sitter å fisker i et kumlokk.. De synes du er patetisk... Du nevnte akkurat hvorfor jeg velger å ikke være russ. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Du missforstår flodhest var russ selv jeg og hadde det kjempe gøy.. Er bare at iriterer meg over alle som blir så "forvandlet" av russe klærne Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Hver sin smak. edit: DEN tankegangen er jeg med på. Støttes. Endret 4. april 2005 av flodhest Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg syns det hadde vært veldig morsomt å se russ fiske i kumlokk. Sånne siviliserte påfunn liver jo opp hverdagen Men fyllebråk, kriminelle handlinger o.l. er idiotisk Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Sikkert artig å være russ. ca. 1 måned med bare bøll... Lenke til kommentar
Pipboy Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Det mest idiotiske med hele russe-feiringen er at den er ment å være en tid preget av festiviteter fordi vi har bestått 12 år med skolegang. Men feiringen starter og er ferdig før vi vet om vi består det siste året.... Men russ er jeg og årets 3 første bad var alle før 1.april. Fiske i kumlok, enig med at det egentlig bare er tull og tøv uten mening, men faen da! jeg sitter dag inn og dag ut på en forbanna skolebenk og "lærer" helt mange fjærne og syke ting som jeg tviler vil være (for min del) relevant for videre utvikling som et individ i dagens samfunn. Fiske i kumlokk vil nok være en morsom hendelse i mitt ellers så kjedelige liv, gode venner, god drikke og forhåpentligvis pent vær. Kan ikke be om så mye mer da. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jo russ er teit. Alle tror de blir så kule av drakten.. selv nerdene tar helt av og da ble jeg flau av å være russ når jeg ser hvordan de bilr så gale.. Og tro meg ingen synes du er spesielt kul eller gal om du sitter å fisker i et kumlokk.. De synes du er patetisk... Så du mener de skulle kledd seg i en rød dress så drukket et par pils ilag, deretter dratt på byen? opplegget er det samme som utdrikningslag, poenget er og drite seg litt ut. Idiotisk, ja. Gøy, ja... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jo russ er teit. Alle tror de blir så kule av drakten.. selv nerdene tar helt av og da ble jeg flau av å være russ når jeg ser hvordan de bilr så gale.. Og tro meg ingen synes du er spesielt kul eller gal om du sitter å fisker i et kumlokk.. De synes du er patetisk... Så du mener de skulle kledd seg i en rød dress så drukket et par pils ilag, deretter dratt på byen? opplegget er det samme som utdrikningslag, poenget er og drite seg litt ut. Idiotisk, ja. Gøy, ja... Du forstår fortsatt ikke hva jeg mener... Folk endrer personlighet jo, og da mener jeg ikke fordi de gjør ting som det osv.. men alle nerdene og taperene blir jo så "tøffe". Gidder ikke diskutere det mer skjønne den som skjønne vil. Lenke til kommentar
simes Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Du forstår fortsatt ikke hva jeg mener... Folk endrer personlighet jo, og da mener jeg ikke fordi de gjør ting som det osv.. men alle nerdene og taperene blir jo så "tøffe". Gidder ikke diskutere det mer skjønne den som skjønne vil. Pent gjort å sette nerder og tapere i samme bås og i tillegg nekte dem å få lov til å være "tøffe".. Den hjalp nok saken din. Neida, jeg skjønner hva du mener, men synes uansett det er en latterlig dårlig grunn til å mislike folk som prøver å ha det gøy. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Ja til eggekasting hele året! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå