Gå til innhold

Russeknutetråden - hvilken knuter har du tatt?

flodhest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Russetiden begynner, som wh1te sa, 22. April.

Det stemmer. Dette gjelder for hele landet, og er bestemt på høyeste plan av en kommisjon nedsatt av Kongen himself. :hmm:

Nei, den begynner nok til forskjellig tid rundt om i landet. Vi hadde krympefest (dåp, selv om de fleste var for fulle til å døpes) den 4 november. Så har vi hatt kroer ca 1 gang i måneden siden, og russeåpninga er 15 april her.

Lenke til kommentar
Litt offtopic, men er det flere land enn Norge der avgangselevene i den videregående skolen er russ, går i russedrakt, deler ut russekort, kjører russebil og gjør mye sprøtt? :hmm:

Tror Norge er litt unormalt når det gjelder russefeiring. Vet om andre land som feirer, men det er bare én dag feiring når de er helt ferdig med skolen

Skal nok dessverre ut og bade i morra. :thumbdown: Hva gjør man ikke for å glede andre...

Lenke til kommentar

Møtte en svartruss på McDonalds idag, så vi satt og lurte på om russetiden faktisk hadde begynt..

Husker ikke hva jeg tok, var ikke så opptatt av det. Fikk trussel om 3 politianmeldelser på 10minutter av 3 forskjellige folk, men tror ikke det var en knute.. :p

Lenke til kommentar
Noen som har en liste over russeknutene i år?

Jeg synes ihvertfall jeg fortjener en ski i lua (om jeg gidder å ha lue) etter å ha railet ned gelenderet på trappen inne på skolen. Startet fra et skateboard. :p

Det er vel de enkelte skoler som bestemmer knutene sine? Det gjorde i alle fall vi, men kanskje dere borti øst har egne regler.

Lenke til kommentar

De fleste bestemmer sine egne, men de er som oftest basert på noen standardlister som alltid blir brukt.

Mener å huske at Oslo-russen hadde ganske greie lister på sine nettsider. Om du finner noen skolen din ikke har, kan man sikkert komme med forslag, slik fungerte det hos oss vertfall.

Lenke til kommentar

Synes det er synd russetiden begynner så tidelig.. Synes den skal begynne 1mai. Den blir så utvannet om den begynner nå... ødelegger mye.

Uansett alle dere om er russ i år. Husk dere er fortsatt dere selv dressen gjør dere ikke til et nyt super menneske alà supermann. Dere blir verken tøffere eller mer respektable. Antall knuter sier ikke noe om hvor "gal" du er men hvor tåplig du er... Kos dere fest drikk som normalt bare oftere og i russestil. Bare ikke bli "gale" konger, det er bare patetisk når folk forandrer seg totalt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...