Gå til innhold

danmarks-tur

Cursed

Anbefalte innlegg

jeg skal til danmark om en uke, har noen noe tips om hva jeg burde kjøpe? (tenker da på dataspill og annet data-relatert)

og jeg skal ikke kjøpe noe dyre saker :smile:

PS. kom gjerne med forslag til ikke-data relaterte ting også :smile:

[ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-07-01 23:50 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal faktisk også til Danmark om en uke. jeg og en kamerat er veldig sure etter vi ikke fikk fri fra jobben til å dra til Roskilde, så vi tar oss en tur til Danmark uten mål og mening. Tror vi skal til Ålborg, men vet ikke sikkert.

Hadde ikke tenkt å kjøpe så mye annet enn alkohol, undertøy (sparer mye plass i sekken ved kjøp/kast-metoden), litt mat og kanskje noen CDer hvis jeg finner en god musikksjappe. Datautstyr tar for mye plass.

Anbefalinger om reisemål mottas forresten med takk :smile:

Lenke til kommentar

Heh, var på roskilde, men dro hjem på fredagen pga visse ting.

En eller annen idiot brant hull i teltet mitt med sigg aske eller noe, lakk vann inn når det regna, så da var jo det teltet ubrukelig. Måtte sove fire stykker i to manns teltet til kameraten min. :smile:

Men det var egentlig ikke grunnen til at jeg dro.

To av de jeg dro sammen med ble arrestert av purken i København. De slapp ut noen timer seinere, men da var det ingen vits i å bli. Hadde så vidt nok penger til buss billetten hjem.

Gøy i Danmark. :smile:

[ Denne Melding var redigert av: DeltaVifte på 2002-07-02 21:04 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-02 02:54, zuperMensch skrev:

Jeg skal faktisk også til Danmark om en uke. jeg og en kamerat er veldig sure etter vi ikke fikk fri fra jobben til å dra til Roskilde, så vi tar oss en tur til Danmark uten mål og mening. Tror vi skal til Ålborg, men vet ikke sikkert.

Anbefalinger om reisemål mottas forresten med takk :smile:

Arvikafestivalen :smile:

http://www.galaxen.se/

Masse bra musikk :grin:

Lenke til kommentar

tuborg er bra :grin: slenger meg på den.

tuborg.gif

The Cure (uk), Soft Cell (uk), Primal Scream (uk), Orbital (uk), Muse (uk), Timo Maas (d), Weeping Willows, Nationalteatern, The Mission (uk), Bo Kaspers Orkester, Luke Slater (uk)Covenant, Caesar´s Palace, Fattaru, Bad Cash Quartet, Pain, 22-Pistepirkko (sf), Mustasch, Tiamat, The Plan, Eskobar, Infinite Mass, Das Ich (d), Haujobb (d) Assemblage 23 (us), Miss Kittin & the Hacker (d/f), Anthony Rother (d), Infected Mushroom (il), Etnica (ita), The Delta (d), SI Futures (uk) Peace Division (uk), Talamasca (uk), Ticon, Magnetrixx (d), dj Joti Sidhu (uk), dj Anti, dj Axel, dj Kvasi, dj Morg, dj Mark Allen (uk), dj Nukem(ch), dj SBK (d), dj Luke Eargoogle, dj Sid, dj Bakke, Twice a Man, Lars Demian, El Musico, The (International) Noise Conspiracy, Doktor Kosmos, Deathstars, Futuredrome feat Freddie Wadling, M-rock & Ebbot, Icon Of Coil (n), Pluxus, The 69 Eyes (sf), Opeth, David and the Citizens, Kingston Air Force, Moder Jords Massiva, Swan Lee (dk), Thee Ultra Bimbos (sf), Seabound (d), Mynta, Stabb, M.Hderos & M.Hellberg, Sound of habib Soundsystem with djs: Sidekick, DaPete, Mighty Magnum & Mikey feat MC Marathon; RE:Orient Club presents: dj Mulikulti ; Tech Noir presents: dj Life, dj Conan, dj Rauz, dj Niki ; Joseph Arthur (us), Tribeca, Mono (jpn), Last Days Of April, The Perishers, Surferosa (n), Granada,, Skitsystem, Melody Club, Phrank, Paris, Svenska Akademien, LOG, Run Level Zero, Zensor (n), Puss, Sparzanza, Liquid Phase Down And Away, The National Anthems, Amulet (n), Division of Laura Lee, Bombshell Rocks, Voice of A Generation, Lame Ducks (n), Mohammed (n), Beezewax (n), The Graves (n), Firestone, Miss Universum, Johan Wellton, Daniel Boyacioglu Son Of Dave (Can), debating contest, Poetry Slam, Tingaling och Grounded Blix.

Dra til Sverige og Arvikafestivalen og nyt Tuborg :smile:

(Nesten like bra som Roskilde, men ikke helt)

Lenke til kommentar

jaja... ta en tur til kristiania du.....

ellers er red bull lov å ta med seg... tror det var lov med inntil 200 bokser i året for egent forbruk... er ikke sikker... uansett kan du ha med deg sukkervarer for 3000 pr. pers.... (red bull gjelder som det)

hehe

Lenke til kommentar

red bull ja, det må jeg vel kjøpe noe av.

jeg får jo ikke en gang kjøpt øl der nede, (vente 1 måned :smile: men det ville jeg ikke gjort uansett så det gjør ikke noe.

vi skal kjøre gjennom hele danmark (nesten), tar båten fra ??-by (en plass som ligger ca. 1 time vest for tønsberg) til en plass nord i danmark (jeg er ikke så god på å huske navn :smile: )

og derfra stoppe en del plasser til vi kommer til københavn, og så en litt annen rute tilbake og ta samme ferja tilbake.

masse bilkjøring :sad:

ja, vi skal også innom legoland (har ikke peiling på hvor det ligger), er det noen som har vert der mens de var litt eldre enn 10år? er det noe å finne på der? det høres kjedelig ut..

[ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-07-04 01:38 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...