Retroboy Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Ser ut som vi har mange gode ting i vente for oss som har PSP. http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1305798 Retro.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 dritbra!! blir som en liten laptop uten en del funksjoner jævlig praktisk hvis man har trådløst nettverk eller er på et sted det er så kan kan browse nyheter og sjekke mail osv... Lenke til kommentar
Agres Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Supert! Får mer å mer lyst på PSP. *sikle* Hadde jeg bare hatt jobb... Hadde jeg bare hatt penger... Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Supert! Får mer å mer lyst på PSP. *sikle* Hadde jeg bare hatt jobb... Hadde jeg bare hatt penger... Du får jobbe litt da Lenke til kommentar
simerix Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Håper det kommer webleser til NDS også Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Elsker PSP'en min, og at det kommer nettleser gjør ikke at jeg kommer til å elske den noe mindre akkurat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå