Gå til innhold

Kjøp av et gammelt PSX spill

Bear^

Anbefalte innlegg

I mine litt yngre spill dager (da jeg var liten gutt) fikk jeg låne et spill av en kammerat til Playstation. Spillet het "The adventures of Lomax", er ikke så alt for kjent. Er til Playstation.

Nå er jeg blitt en del eldre, men dette spillet gnager fremdeles på min underbevisthet, og lysten til å spille det igjen er stor. dessverre er det nesten umulig å finne tak i. Har prøvd på finn.no og QXL uten resultat. Har funnet det på amazone og ebay, men det var selvfølgelig for NTSC.

Så er det noen der ute som har en liten anelse hvor jeg kunne finne dette spillet. Jeg er kanskje for gammel for slike gamle platformspill, men men. Det er ingen ting jeg kan gjøre med det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søkte litt rundt, sjekka på www.spillpriser.no. Søkte etter spillet der og fant jo noe ..ser ut til at de selger det i USA til 50 kr. Men det er det eneste da...

her

Ser nok ut til at det kan bli vanskelig å finne dette spillet i Norge. Har du sjekka spiderman da? Pleier ikke de å ha gamle spill? Ellers så kan det jo alltids hende at noen her på forumet har spillet og er interessert i å selge.

Og du er da ikke for gammel for plattformspill. ;)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Har nok sjekka spiderman og spillpriser.no.

Er klar over at det blir vanskelig å få tak i dette spillet, virkelig. Skulle bare ønske jeg kunne klart å få tak i det.

Og man blir aldri for gammel for slike spill mener nå jeg :yes:

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...