wewwen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) hei, skal begynne og case modde dette karbinettet. men trenger litt ideer har bestemt meg for og lakke,sette inn plexi, muligens vannkjøling, men hvilken farge o.s.v? legger med noen bilder takker for alle seriøse svar Endret 30. mars 2005 av mR_cRaZy Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 her er ett til, fant ikke ut hvordan jeg la flere bilder i en Lenke til kommentar
nree Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Du må være oppmerksom på at PSU skal festes på ein merkelig måte i dette kabinettet... Jeg har eit selv som jeg satte inn Plexi i (kabinettveggen er tykk jeg brukte vinkelsliper) Spraylakert i gull... Skulle sette hw inn men fant ut at det ikkje var mulig og få inn PSU så jeg gav opp... Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 kanskje litt lite plass til vannkjøling ? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 det vill si at eg ikke bude kjøre det? finne et nytt karbinett? Lenke til kommentar
nree Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 det vill si at eg ikke bude kjøre det? finne et nytt karbinett? mhm! Lenke til kommentar
Laffen_styx89 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Kom på ein ide når eg leste om vannkjøling og liten plasse om du gidder osv bestemmer du mn om du hadde tatt å lagt to rektanger hvor du hadde lagt to hål og de hadde gått litt ut av pc kabinette, hadde blitt stilligt mn vanskeligt med blå LED's bak som lyse vannet =P her e et bilde kanskje litt dårlig vist mn jeg lurer på om du kjønner va jeg mener?? Endret 30. mars 2005 av Laffen_styx89 Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 har 2 slike kabinetter selv.... Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 går det ann å ta konditorfarge oppi vann tankene? med tenke på case mod? Lenke til kommentar
Laffen_styx89 Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 du kan legga UV oppi for å få farge blått elr grønt hadde vært utrolig kult...... Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 det hadde det, men jeg tenkte mer direkte og frage VANNET. Lenke til kommentar
perstian Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 det finnes faktisk farge som du kan ha oppi vannet slik at det skal være en annen farge eller reagere i UV lys. jeg tror du finner det på www.microplex.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå