Gå til innhold

Må bare ha meg en jobb, innen data eller tele..

above

Anbefalte innlegg

Hei.

Det har seg slik at jeg trenger en god del penger! Jobben jeg vil ha må vel hvere noe innen data og tele siden jeg har en god del erfaring med bygging av datamaskiner, feilsøking, fjerning av virus osv osv.. Dett er rett og slett intereserer meg for! Jeg har derfor søkt på 3 jobber hittil, men jeg har fått nei fra alle sammen pga at de ikke trenger folk. Søkte også samtidig på sommejobb hos alle sammen, men da hadde de så få folk som kjøpte eller bestilte noe fra de at de ikke heller da trengte noen.. :no: Jeg aner bare ikke hva jeg kan gjøre. Jobben jeg har tenkt meg må hvere etter skoletiden kl 14:30 til butikken stenger! Jeg bor i Bergen by. Det siste håper jeg har er en Lidle-butikk som de holder på å bygge her, 10 min unna her hvor jeg bor. Men som sagt så vil jeg jo jobbe med noe innen data og tele!

Så er det noen fra Bergen som vet om noen data eller telebutikker som kunne svart seg for meg? Jeg har spurt på flexi-data, datakjeden og tci, men som sagt; alle sa nei.

Håper noen har noen gode forsslag til en lignende butikk som datakjeden/komplett!

Takker for all hjelp på forhånd! :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...