ØysteinT Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Et bedre sted å ta Rock Elementals er Circle of Inner Binding i Arathi Highlands. Samme level som de i Badlands (38-39), men det er ikke masse folk som løper og trenger dem for quester, samt at de er flere og spawner fortere. Øystein Lenke til kommentar
shabador Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Dersom du er Rogue (Som ihvertfall er over level 45), ta turen til Scarlett Monestary og gå inn i cathedral delen av instancet. (Husk å ha The Scarlett Key, eller veldig høy lockpicking skill). Stealth og kom deg inn til High Inquisitor Fairbanks. Det står en vakt utenfor han som du lett kan knerte. Heal deg og gå inn til Fairbanks som ligger på gulvet. Drep han og loot rundt 3 green items som ikke er Bind on Pickup. Gå ut av instancet, få en guildmember til å invitere deg til gruppe, gå inn igjen til det resatte instancet og gjør det samme igjen. Rinse and repeat ved at en annen venn inviterer deg i stedet. Tar ca 5-10 minutter å gå inn, drepe, og gå ut igjen. (Avhenger litt av stealth speed). Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Ja, det er en fin måte å tjene penger på, men pointet var at han prøvde å spare opp til mount (altså han er under lvl 40). Etter 40 er det flere instances hvor du kan tjene fett (uldaman, zul'farak, maraudon etc). Lenke til kommentar
shabador Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hehe. Jo, men det tipset mitt var vel egentlig ganske generelt, til andre folk som vil tjene noen kroner solo. Man kan tjene gode penger på gathering tradeskills. Har en kar i guildet som lett tjener 7G på 40 minutter ved å gå på mining runs. (Han har mount da, så det går litt kjappere). Lenke til kommentar
brillan Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Spiller med orc warrior lvl 32, og jeg er honored i orgrimmar, koster mounten 90 g da? er ganske newbie jeg,hva betyr at man er honored? Æret, gjør man quest for Thrall i Orgrimmar blir man honored. Du blir sett på en person som har gjort noe viktig. Do i make myself clear? Har da virkelig ikke noe å si om du quester i ogrimmar, hammerfall eller andre steder med orc'er. Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Et bedre sted å ta Rock Elementals er Circle of Inner Binding i Arathi Highlands. Samme level som de i Badlands (38-39), men det er ikke masse folk som løper og trenger dem for quester, samt at de er flere og spawner fortere. Øystein men dropper de like bra ting man kan loote? Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hva er i det inne i dalaran?Instance? og hvordan kommer jeg gjennom den store kula? Hittil så er det ingenting inne i den kula. Det kommer vel kanskje senere... Det var noen som klarte å blinke seg inn dit en gang, men den var tom innvendig. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Et bedre sted å ta Rock Elementals er Circle of Inner Binding i Arathi Highlands. Samme level som de i Badlands (38-39), men det er ikke masse folk som løper og trenger dem for quester, samt at de er flere og spawner fortere. Øystein men dropper de like bra ting man kan loote? Ja, de dropper stein, stein, mer stein, annen stein, fjerde stein, og en gang i blant noen grønt. Er vel i gjennomsnitt rundt 5-6s i loot fra hver elemental i vendorsalg. Øystein Lenke til kommentar
royale Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Spiller med orc warrior lvl 32, og jeg er honored i orgrimmar, koster mounten 90 g da? er ganske newbie jeg,hva betyr at man er honored? Æret, gjør man quest for Thrall i Orgrimmar blir man honored. Du blir sett på en person som har gjort noe viktig. Do i make myself clear? Har da virkelig ikke noe å si om du quester i ogrimmar, hammerfall eller andre steder med orc'er. ok, trodde det bare var i Orgrimmar jeg. Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 En ting som er bra å grinde er skilpaddene nær theramore. De dropper speckled shell fragments som du kan selge til vendor for 9s. Klarte over en gull på under ett kvarter. Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 En ting som er bra å grinde er skilpaddene nær theramore. De dropper speckled shell fragments som du kan selge til vendor for 9s. Klarte over en gull på under ett kvarter. Interessant (har grinda skilpadder før i shimmering flats) Hvilken lvl er de på? Dropper de oftere enn skilpaddene andre steder? Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Skilpaddene er på level 35-38 om jeg ikke husker helt feil. Tror ikke de dropper så mye mer speckled shell fragment enn de i shimmering flats. Men jeg rensket hele stranda fra theramor isle helt opp til hytta han "swamp jarl." Fikk ganske mye penger da ja. Lenke til kommentar
Jan1984 Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Hvor er zul'farak og maraudon ? jeg er lvl 40 nå å det går altfor treigt å drepe Elementer, hørte om en som fikk opp 65g på 1,5 døgn men han såv bare 2 timer å det gidder ikke jeg. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Zul'farrak er i Tanaris, att med Gadgetzan. Du bør forresten være rundt lvl 45 for den instancen. Maraudon er i Desolace, anbefaler lvl 50 der siden prinsessen er 52. Lenke til kommentar
Jan1984 Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Å mye tjener jeg ca i timen på Zul'farrak ? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg ville gått for å prøve å få denne: http://thottbot.com/index.cgi?i=5489 Slik jeg gjorde i går. Får "en del" gull for den. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg ville gått for å prøve å få denne:http://thottbot.com/index.cgi?i=5489 Slik jeg gjorde i går. Får "en del" gull for den. Vell lykke til, med sine 0.2 drop prosent så skal du grinde lenge før du har 2 eller mer av dem, det å bare finne 1 vil ta tid nokk Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Zul'farrak er i Tanaris, att med Gadgetzan. Du bør forresten være rundt lvl 45 for den instancen. Maraudon er i Desolace, anbefaler lvl 50 der siden prinsessen er 52. Princess er 51, så med en god gruppe er det mulig når man er lvl 48. Selv om 49-50 er mye bedre. Og i badlands, drep fuglene der og. Omtrent alle ting som beasts dropper selger for mye i store kvantiteter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå