Gå til innhold

Hvordan tjene mye penger fort ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom du er Rogue (Som ihvertfall er over level 45), ta turen til Scarlett Monestary og gå inn i cathedral delen av instancet. (Husk å ha The Scarlett Key, eller veldig høy lockpicking skill).

Stealth og kom deg inn til High Inquisitor Fairbanks. Det står en vakt utenfor han som du lett kan knerte. Heal deg og gå inn til Fairbanks som ligger på gulvet. Drep han og loot rundt 3 green items som ikke er Bind on Pickup.

Gå ut av instancet, få en guildmember til å invitere deg til gruppe, gå inn igjen til det resatte instancet og gjør det samme igjen. Rinse and repeat ved at en annen venn inviterer deg i stedet.

Tar ca 5-10 minutter å gå inn, drepe, og gå ut igjen. (Avhenger litt av stealth speed).

Lenke til kommentar

Hehe. Jo, men det tipset mitt var vel egentlig ganske generelt, til andre folk som vil tjene noen kroner solo. ;)

Man kan tjene gode penger på gathering tradeskills. Har en kar i guildet som lett tjener 7G på 40 minutter ved å gå på mining runs. (Han har mount da, så det går litt kjappere).

Lenke til kommentar
Spiller med orc warrior lvl 32, og jeg er honored i orgrimmar, koster mounten 90 g da?

er ganske newbie jeg,hva betyr at man er honored?

:dontgetit:

Æret, gjør man quest for Thrall i Orgrimmar blir man honored. Du blir sett på en person som har gjort noe viktig.

Do i make myself clear?

Har da virkelig ikke noe å si om du quester i ogrimmar, hammerfall eller andre steder med orc'er.

Lenke til kommentar
Et bedre sted å ta Rock Elementals er Circle of Inner Binding i Arathi Highlands.

Samme level som de i Badlands (38-39), men det er ikke masse folk som løper og trenger dem for quester, samt at de er flere og spawner fortere.

Øystein

men dropper de like bra ting man kan loote?

Lenke til kommentar
Et bedre sted å ta Rock Elementals er Circle of Inner Binding i Arathi Highlands.

Samme level som de i Badlands (38-39), men det er ikke masse folk som løper og trenger dem for quester, samt at de er flere og spawner fortere.

Øystein

men dropper de like bra ting man kan loote?

Ja, de dropper stein, stein, mer stein, annen stein, fjerde stein, og en gang i blant noen grønt.

Er vel i gjennomsnitt rundt 5-6s i loot fra hver elemental i vendorsalg.

Øystein

Lenke til kommentar
Spiller med orc warrior lvl 32, og jeg er honored i orgrimmar, koster mounten 90 g da?

er ganske newbie jeg,hva betyr at man er honored?

:dontgetit:

Æret, gjør man quest for Thrall i Orgrimmar blir man honored. Du blir sett på en person som har gjort noe viktig.

Do i make myself clear?

Har da virkelig ikke noe å si om du quester i ogrimmar, hammerfall eller andre steder med orc'er.

ok, trodde det bare var i Orgrimmar jeg. :)

Lenke til kommentar
En ting som er bra å grinde er skilpaddene nær theramore. De dropper speckled shell fragments som du kan selge til vendor for 9s. Klarte over en gull på under ett kvarter.

Interessant (har grinda skilpadder før i shimmering flats)

Hvilken lvl er de på?

Dropper de oftere enn skilpaddene andre steder?

Lenke til kommentar

Skilpaddene er på level 35-38 om jeg ikke husker helt feil. Tror ikke de dropper så mye mer speckled shell fragment enn de i shimmering flats. Men jeg rensket hele stranda fra theramor isle helt opp til hytta han "swamp jarl." Fikk ganske mye penger da ja.

Lenke til kommentar
Zul'farrak er i Tanaris, att med Gadgetzan. Du bør forresten være rundt lvl 45 for den instancen.

Maraudon er i Desolace, anbefaler lvl 50 der siden prinsessen er 52.

Princess er 51, så med en god gruppe er det mulig når man er lvl 48.

Selv om 49-50 er mye bedre.

Og i badlands, drep fuglene der og. Omtrent alle ting som beasts dropper selger for mye i store kvantiteter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...