Gå til innhold

problemer med steam og 1.6

Anbefalte innlegg

har nå formatert maskina, og skulle legge inn steam og 1.6 på nytt.. men nei

steam får jeg lagt inn, men når jeg skal legge in 1.6 så står det install(800mb og noe) men det er ferdig med en gang.. så når jeg da skal skjekke cstrike mappa så er den 8.6mb?!? og når da 1.6 liksom er lasta ned, så står den og oppdaterer seg i ca 1 time..

så når jeg skal spille, så kommer jeg inn der det bilde hvor de to mennene står med pistol og hagle.. men så hopper jeg ut igjen..

og på c:program files, så ligger det en mappe som heter steam.. men den er 4mb stor, og så er det en som heter valve, og der ligger det steam (den er på 700mb og noe)

hjelp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har avinstallert steam og installert både steam og 1.6 3 ganger.. driver på for 4 gang nuh.. ja, har lasta ned de nyeste drivera

men det som er rart, er att når jeg skal installere spillet så står det att det tar rundt 800mb, men når jeg er ferdig med å laste det ned så er det bare 256mb stort..

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar
Last ned steaminstal cs herfra: http://www.filemirrors.com/search.src?file...&size=397857244

Innstaler og oppdater. Så skal alt værra i orden.

det går fremdeles ikke :mad:

når jeg installerer den fila du linker til, og alt er ferdig oppdatert, så står det disk usage: 350mb, men når jeg logger ut og inn igjen av steam så står det disk usage 256mb..

herre min gud, att det skal væra så vanskelig å få spilt igjen!!!

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar

Har du prøvd å fjerne Steam og alle spillene FULLSTENDIG.

For å være mer presis:

Avinstaller på normal måte.

Slett alle mappene som har noe med Valve/Steam å gjøre under Program Files. Gå til mappen Prefetch i Windows-katalogen og fjern ALT som har med Steam/Valve å gjøre. Gå inn i registret (Start -> Run: "regedit") og fjern Valve-katalogene under både HKEY_CURRENT_USER\Software og HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE.

Finnes sikkert noen smårester igjen etter dette, men de skal nok ikke ha noe å si.

Angående driver for skjermkort, så er det ikke alltid den nyeste som er den beste på alle maskiner. Du kan da f.eks. prøve nest nyeste driver. Men jeg tviler på at dette skulle ha noe å si når det kommer til CS 1.6.

Lenke til kommentar
Har du prøvd å fjerne Steam og alle spillene FULLSTENDIG.

For å være mer presis:

Avinstaller på normal måte.

Slett alle mappene som har noe med Valve/Steam å gjøre under Program Files. Gå til mappen Prefetch i Windows-katalogen og fjern ALT som har med Steam/Valve å gjøre. Gå inn i registret (Start -> Run: "regedit") og fjern Valve-katalogene under både HKEY_CURRENT_USER\Software og HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE.

Finnes sikkert noen smårester igjen etter dette, men de skal nok ikke ha noe å si.

Angående driver for skjermkort, så er det ikke alltid den nyeste som er den beste på alle maskiner. Du kan da f.eks. prøve nest nyeste driver. Men jeg tviler på at dette skulle ha noe å si når det kommer til CS 1.6.

prefetch har jeg ikke hørt om, det kan jeg sikkert prøve.. men jeg har prøvd og fjerne alt av steam og valve.. både mapper og i registeret..

Lenke til kommentar

nå har jeg sletta ALT av steam og valve.. og alt i registeret.. men det fungerer fremdeles ikke

noe prefetch mappe fant jeg ikke (bruker 2000 pro)

men; hvis du går på play games, og tar på properties på counter strike ikonet.. da står det på min: disk usage 256mb.. er det riktig?

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9
men; hvis du går på play games, og tar på properties på counter strike ikonet.. da står det på min: disk usage 256mb.. er det riktig?

Jepp.

Lenke til kommentar

fy faen att det er mulig.. nå er det 6 gangen jeg sletter og legger det inn igjen.. men det fungerer ikke..

men alt går så raskt, nå jeg tar connect så pleier det å ta noen sekunder før jeg kommer til det bildet hvor de 2 ct'ene er, men nå så kommer jeg dit med en gang..

vel, hvis det er noen som vet hva jeg skal gjøre så si fra..

forbanna steam dritt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...