octopz Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Skal kjøpe meg nytt kabinett, og øynene mine har festet seg vedAntec Super Lanboy . Det eneste jeg har å utsette på det er fargen. Finner det bare i sølv; jeg vil ha det svart - noe som ville gjort dette kabinettet mye råere... :snufs: Noen råd? :klamresegtilhåpet: (vet ikke selv helt hva jeg håper på da men....? ) Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hva med og først Google litt? Eller sjekke hjemmesiden til Antec? Jeg vet ikke, tror ikke det. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Du kunne jo prøvd å lakke den selv, men dette vil vel ikke gi en så god finish som originalt Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Du kunne jo prøvd å lakke den selv, men dette vil vel ikke gi en så god finish som originalt hvorfor ikke? kommer bare an på hvor nøye man er mange tynne lag og masse sliping, ikke spar på lakken! verste som fins er den europrislakken, kjøp metallic billakk husk klarlakk Endret 30. mars 2005 av -Bassaddict- Lenke til kommentar
octopz Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Sendte en mail til Antec, og det ser ut til at jeg heller blir nødt krype til korset og kjøpe den i sølv... Så får jeg heller se etter hvert om jeg vil prøve meg på noe lakkerings-prosjekt...! Takk for tips uansett...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå