Antihero Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg har bestilt inn X1 til testing på jobb med max specs og extrautstyr. Så da får vi se hvordan denne maskinen er. Håper den er bra. Kunne gjerne tenkt meg en slik selv. fortell hva du syns om den når du får den da Lenke til kommentar
bjorn.e Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Så har eg bestillt en sånn .. de sa den skulle komme ganske så snart 4-7 dager (trur riktig nok vekommende må ha vært hard på flasken i går, men der er lov å håpe) Men, et lite tips, bestill den "billig" maskinen med 512ram og dvd brenner mens dere kan, det er en feil fra dell sin side og selgeren eg prata med hadde litt vondt for å selge den til den prisen. e value kode 305 l04x12 Tok bare med bluetooth og extra 6 cellers batteri, og bestiller separat forsikring istedenfor complet care, så når eg får den kommer vi tilbake til skjerm, batteri tid og støy mm. Lenke til kommentar
Xmag Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Er det slik at det ikke er mulig å få maskiner fra Dell levert med engelsk OS i stedet for norsk? Lenke til kommentar
bjorn.e Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 det trur eg ikkje, men ta en telefon til dem - de insisterer i allefall på å levere med windows uansett. Men man skulle tro at en lisens er en lisens for microsoft så det burde ikkje være noe i veien for å få engelsk istedenfor norsk. men hadde man fått engelsk tastatur så hadde eg vært i himmelen. men apropos dell og lisenser, kommer xp på maskina aktivert? eller kan man tilfeldigvis aktivere lisensen på en annen maskin? Har ingen planer om å bruke windows, og gammle mor kunne dermed hatt nytte av en ny windows (lisens *kremt*) Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Tror ikke Windows kommer aktivert. Den gjorde i hvert fall ikke det hos en nabo som kjøpte seg Dell for rundt et år siden. Lenke til kommentar
xstian Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 det trur eg ikkje, men ta en telefon til dem - de insisterer i allefall på å levere med windows uansett. Men man skulle tro at en lisens er en lisens for microsoft så det burde ikkje være noe i veien for å få engelsk istedenfor norsk. men hadde man fått engelsk tastatur så hadde eg vært i himmelen. Du kan få nesten hvilket som helst språk og tastatur. Det er bare å ringe så årner det seg det. .xstian Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Er det slik at det ikke er mulig å få maskiner fra Dell levert med engelsk OS i stedet for norsk? Du kan få norsk eller engelsk XP med på maskiner fra Dell. Dette kan du velge selv når du kjøper maskinen. Men du kan ikke få den uten OS. Lenke til kommentar
Xmag Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Det var kun mulighet for å velge norsk på latitude X1. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Ikke overraskende at denne også er en Samsung. Latitude X200 var en Samsung Q10, mens X300 innvendig (noe annerledes chassis) skal være lik Samsung Q20. Lenke til kommentar
bjorn.e Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Du kan få nesten hvilket som helst språk og tastatur. Det er bare å ringe så årner det seg det. hmm, skulle ha tenkt på å spørre om det; men men, skal vel overleve norsk tastatur, bruker jo bare engelsk layout når det skal programmeres. Lenke til kommentar
Xmag Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Er det noen som vet om skjermen på X1 er den samme som på Samsung Q30? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Helt ny er den visst ikke: http://www.trustedreviews.com/article.aspx?art=942 http://www.theregister.co.uk/2005/01/04/review_samsung_q30/ http://www.samsung.com/he/products/noteboo...=Specifications Den eneste forskjellen jeg kan se på Dell Latitude X1 og Samsung Q30 er hovedkortet, og følgelig minne og skjermkort. Nånå...er litt flere forskjeller enn det. Er nytt brikkesett med pci-express og ddr2 minne. En annen sak til deg som sa at du kan oppgradere billigere harddisk selv. Vær klar over at de benytter 1,8" harddisk i denne maskinen. Se hvor mye billigere du klarer det da selv Vurderer faktisk å kjøpe denne selv...bare vente på litt reviews og tilbakemeldinger på blant annet skjermen. Takk for at du rettet på bjorn.e og meg etter at vi hadde gjort det selv. Nå er maskinen uansett bestilt. Med 512 MB RAM, 60 GB harddisk og DVD-brenner. Sparte nesten 7k på å ta den på firmaet til pappa, gitt... Lenke til kommentar
knut Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Maskinen har kommet fra Dell til meg i dag, og den kjører tester for harde livet nå. En artig liten ting er at den ikke har en eneste vifte! Lenke til kommentar
Xmag Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Sweet! Hvordan er skjermen? Er det glossy-dealen som man finner på Samsung Q30, og som skal være meget bra? Og hvor tykk er den på det tykkeste? Er det 25 mm eller 30? Lenke til kommentar
knut Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Sweet! Hvordan er skjermen? Er det glossy-dealen som man finner på Samsung Q30, og som skal være meget bra? Og hvor tykk er den på det tykkeste? Er det 25 mm eller 30? Mer om hvordan maskinen er kan dere lese når testen kommer ut Tykkelsen på maskinen ser ut til å være maks 2,5 cm Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Sweet! Hvordan er skjermen? Er det glossy-dealen som man finner på Samsung Q30, og som skal være meget bra? Og hvor tykk er den på det tykkeste? Er det 25 mm eller 30? Mer om hvordan maskinen er kan dere lese når testen kommer ut Tykkelsen på maskinen ser ut til å være maks 2,5 cm når kommer testen ut sånn ca? ser at tilbudet til dell løper ut 27.04 Lenke til kommentar
knut Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 når kommer testen ut sånn ca? ser at tilbudet til dell løper ut 27.04 Testen kommer iløpet av to uker. Men det er uten tvil en spennende maskin. F.eks. har Dell en pris på 15 500 kr med 1,2 GB ram, 60 GB disk og 8 X DVD-brenner nå. http://www1.euro.dell.com/content/products...sdt1&l=no&s=bsd Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Nå har forresten feilprisen på 8990,- blitt rettet. Heldigvis ringte jeg og bestilte før det skjedde. Jeg gleder meg så fææælt! Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hvordan er batteritiden på denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå