Gå til innhold

Dell med ny ultraportabel X1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så har eg bestillt en sånn .. de sa den skulle komme ganske så snart 4-7 dager (trur riktig nok vekommende må ha vært hard på flasken i går, men der er lov å håpe)

 

Men, et lite tips, bestill den "billig" maskinen med 512ram og dvd brenner mens dere kan, det er en feil fra dell sin side og selgeren eg prata med hadde litt vondt for å selge den til den prisen.

 

e value kode 305 l04x12

 

Tok bare med bluetooth og extra 6 cellers batteri, og bestiller separat forsikring istedenfor complet care, så når eg får den kommer vi tilbake til skjerm, batteri tid og støy mm.

Lenke til kommentar

det trur eg ikkje, men ta en telefon til dem - de insisterer i allefall på å levere med windows uansett. Men man skulle tro at en lisens er en lisens for microsoft så det burde ikkje være noe i veien for å få engelsk istedenfor norsk.

 

men hadde man fått engelsk tastatur så hadde eg vært i himmelen.

 

men apropos dell og lisenser, kommer xp på maskina aktivert? eller kan man tilfeldigvis aktivere lisensen på en annen maskin? Har ingen planer om å bruke windows, og gammle mor kunne dermed hatt nytte av en ny windows (lisens *kremt*)

Lenke til kommentar
det trur eg ikkje, men ta en telefon til dem - de insisterer i allefall på å levere med windows uansett. Men man skulle tro at en lisens er en lisens for microsoft så det burde ikkje være noe i veien for å få engelsk istedenfor norsk.

 

men hadde man fått engelsk tastatur så hadde eg vært i himmelen.

Du kan få nesten hvilket som helst språk og tastatur. Det er bare å ringe så årner det seg det. :yes:

 

.xstian

Lenke til kommentar
Helt ny er den visst ikke:

 

http://www.trustedreviews.com/article.aspx?art=942

 

http://www.theregister.co.uk/2005/01/04/review_samsung_q30/

 

http://www.samsung.com/he/products/noteboo...=Specifications

 

 

Den eneste forskjellen jeg kan se på Dell Latitude X1 og Samsung Q30 er hovedkortet, og følgelig minne og skjermkort.

 

:hmm:

Nånå...er litt flere forskjeller enn det. Er nytt brikkesett med pci-express og ddr2 minne.

 

En annen sak til deg som sa at du kan oppgradere billigere harddisk selv. Vær klar over at de benytter 1,8" harddisk i denne maskinen. Se hvor mye billigere du klarer det da selv ;)

 

Vurderer faktisk å kjøpe denne selv...bare vente på litt reviews og tilbakemeldinger på blant annet skjermen.

Takk for at du rettet på bjorn.e og meg etter at vi hadde gjort det selv. :tease:

 

Nå er maskinen uansett bestilt. Med 512 MB RAM, 60 GB harddisk og DVD-brenner. Sparte nesten 7k på å ta den på firmaet til pappa, gitt... :devil:

Lenke til kommentar
Sweet! Hvordan er skjermen? Er det glossy-dealen som man finner på Samsung Q30, og som skal være meget bra? Og hvor tykk er den på det tykkeste? Er det 25 mm eller 30?

Mer om hvordan maskinen er kan dere lese når testen kommer ut :)

 

Tykkelsen på maskinen ser ut til å være maks 2,5 cm

Lenke til kommentar
Sweet! Hvordan er skjermen? Er det glossy-dealen som man finner på Samsung Q30, og som skal være meget bra? Og hvor tykk er den på det tykkeste? Er det 25 mm eller 30?

Mer om hvordan maskinen er kan dere lese når testen kommer ut :)

 

Tykkelsen på maskinen ser ut til å være maks 2,5 cm

når kommer testen ut sånn ca?

 

ser at tilbudet til dell løper ut 27.04

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...