Mapster Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg skal arrangere Lan. Også lurte jeg på en ting: Jeg har to stk 24 ports 10/100 switcher som skal kobles sammen på en hoved-switch, det jeg lurer på er om jeg burde kjøpe en gigabit hoved switch eller om det ikke er nødvendig? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg skal arrangere Lan. Også lurte jeg på en ting:Jeg har to stk 24 ports 10/100 switcher som skal kobles sammen på en hoved-switch, det jeg lurer på er om jeg burde kjøpe en gigabit hoved switch eller om det ikke er nødvendig? Så lenge du bare har 100mbits porter på de andre switchene vil du ikke tjene noe på å ha gigabit i backbone .... men det kan jo lønne seg for fremtiden kanskje. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Vel, vist du har en 1000 Mb port på de 24p switchene så er det jo ikke så dumt. [EDIT] Opps... Litt for treg med den ja.. Endret 30. mars 2005 av Big_JJ Lenke til kommentar
Mapster Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 greit takk.. da kjøper jeg en vanlig 10/100 switch da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå