Gå til innhold

GT4: tidenes dyreste spill for meg


Vallhall

Anbefalte innlegg

Hei folkens

 

Ja, jeg måtte bare ha det, og det er vel det dyreste spillet jeg noengang har kjøpt. Ble jo litt når man også måtte kjøpe PS2 og minnekort, men det er det absoultt verdt for min del iallefall, så nå for Pcn og Xboxn pause en stund.

 

Nå har jeg spilt rundt 7% av spillet og lurer på om man kan få kjøpt flere nye biler når man spiller mer? eller er det kun de som listes opp av nye biler når man starter spillet man får kjøpt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer ingen fler nye biler i merkeforhandlerne. Derimot endres bruktbilene hele tiden (med en syklus på 700 dager). Noen er sjeldne, av og til dukker det opp spesielle farger og noen er nesten nye. Husk oljeskift når du har kjøpt brukt.

De grommeste bilene må du vinne. Du får også biler når du har gjennomført 25, 50 og 100% av spillet og for alle lisensene, både bronse, sølv og gull. Lykke til.

post-185-1112189741_thumb.jpg

Endret av touring_man
Lenke til kommentar

Takker for raskt svar touring_man

 

Jeg har greid alle lisensene bortsett fra special, som jeg skal ta med tid og stunder. Synes det er merkelig at det ikke som i project gotham2 til xbox går an å sette bilen i fri og gi full gass når du starter og også ta piruetter som er lett i PG2

Lenke til kommentar
..........fri og gi full gass når du starter og også ta piruetter som er lett i PG2

Går ann å ta priuetter, akkuratt som i virkeligheten, det er forholdsvis vanskelig med en bakhjulsdreven bil og holde en god rund piruett, men med en firehjulsdreven bil er det bare full sving og bånn gass, går faktisk ann å "burne" i GT4 oxo..... :thumbup: Sjekk her.... :D

 

Edit: Dyrt for meg oxo ps2, ratt, sete og spillet, Halv månedslønn, men morro er det! :D

post-185-1112202332_thumb.jpg

Endret av Totte-
Lenke til kommentar
Blir nok en PS3 når GT5 kommer tenker jeg, og apropos ratt og pedaler hva anbefaler så dere?

Anbefaler det offesielle GT4 Rattet, Logitech Driving Force Pro, solid, hele rattet i gummi, 900graders sving. Det er det beste, i prisklassen opp til 1500kr, over det får man nok mye rart og som sikkert er bedre. Men i forhold til det forrige GT rattet er Pro mye bedre....Sammenliknes med Momo Rattet som kun fungerer skikkelig til PC, men Driving Force Pro funker på begge!

 

Gromle: Har ikke prøvd så veldig mye med den piruett biten med bakhjulsdreven bil, (eller forhjul og bakover piruett). Men det skal jeg jammen meg gjøre. For med 4WD er det ikke veldig vrient i allefall. :thumbup:

Lenke til kommentar
..........fri og gi full gass når du starter og også ta piruetter som er lett i PG2

Går ann å ta priuetter, akkuratt som i virkeligheten, det er forholdsvis vanskelig med en bakhjulsdreven bil og holde en god rund piruett, men med en firehjulsdreven bil er det bare full sving og bånn gass, går faktisk ann å "burne" i GT4 oxo..... :thumbup: Sjekk her.... :D

 

Edit: Dyrt for meg oxo ps2, ratt, sete og spillet, Halv månedslønn, men morro er det! :D

hahaha..240'n der ligna sykt på 240'n min som står hjemme i Norge. rått.. :!:

Lenke til kommentar
Anbefaler den RUF'en som heter yellow bird, en 86 modell. Den har jeg tunet i øst og vest. Skrur du av driving aids på den så slipper den med hekken så lett som bare det :-)

 

 

 

-zl8ter-

Det gjør en fullt trimma Ford F-150 Lightning også. Den spinner i 200km\t , morsom bil å kjøre.

Endret av Gromle
Lenke til kommentar
..........fri og gi full gass når du starter og også ta piruetter som er lett i PG2

Går ann å ta priuetter, akkuratt som i virkeligheten, det er forholdsvis vanskelig med en bakhjulsdreven bil og holde en god rund piruett, men med en firehjulsdreven bil er det bare full sving og bånn gass, går faktisk ann å "burne" i GT4 oxo..... :thumbup: Sjekk her.... :D

 

Edit: Dyrt for meg oxo ps2, ratt, sete og spillet, Halv månedslønn, men morro er det! :D

Har ikke prøvd GT4 enda men på GT3 kan du bremse og gasse for og "burne" :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...