RPA Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Har et artig problem i Win XP, får en fin knitring når jeg spiller mp3-filer. Dette skjer med Windows Media Player og det blir mer når jeg minimerer programmet. Har prøvd med Winamp 3 og der er samme problemet med konstant mye knitring. Har et Soundblaster Live PLayer 5.1 med de nyeste driverne. Funka flott i Win98 SE. Noen ide om hva det er mest feil med, driverne eller programmene ? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 kan være et problem med høyttalerne dine. Sjekk kabelene Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 hvis du har problemer med alle programmene så er noe,med driverne eller kortet elller kanskje noen ledninger,prøv å koble til noen øretelefoner som du vet att det ikke er noe galt,for du normal lyd da,er det ledningene,hvis ikke kan du jo prøve å legge inn alt på nytt,men husk å slette driverne før du legger det inn på nytt.. det hjelper heller ikke på lyden viss du har surra "220v" ledninga rundt høyttaler ledninga :smile: funker ikke det ,så er det sikkert noen andre som har det samme problemene med det lydkortet til XP, da er det bare å søke på verden`s vide nett Lenke til kommentar
RPA Skrevet 20. november 2001 Forfatter Del Skrevet 20. november 2001 Selvfølgelig er det ikke noe galt med kablene mine. Fungerer uten knitring i Win98. Kjører lyden ut på en Yamaha Rx-V495 men den har ikke noe med saken å gjøre. Knitringa er kun når jeg spiller mp3'er. Ikke når jeg spiller. [ Denne Melding var redigert av: RPA på 2001-11-20 18:21 ] Lenke til kommentar
Zachzi Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Jeg opplever også samme problem i XP. Men til meg funker det sånn passe. Virket også til meg i Windows ME. JEg har lyden integrert i hovedkortet... Lenke til kommentar
JonV Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 jeg har samme lydkort som deg og XP. jeg har ingen problemer............. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Er maskina di overklokket? Hadde en kamerat som fikk knitring på MP3 når han overklokket. (Dette var dual Celeron, altså øking av FSB for å overklokke) Lyden var helt fin i spill, og det var kun under spilling av MP3 at det knitret. Altså slik som hos deg. Lenke til kommentar
RPA Skrevet 24. november 2001 Forfatter Del Skrevet 24. november 2001 Nei maskinen min er ikke overklokka, men når jeg lastet ned driverne på nytt (tror det var akkurat de samme) funka alt perfekt. Lenke til kommentar
tmisund Skrevet 24. november 2001 Del Skrevet 24. november 2001 prøv og gå settte ned ytelsen på lyd kortet ett hakk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå