JR Ewing Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Helt normal Du er som de fleste: Skulle gjerne hatt penger, men gidder ikke å jobbe for å få tak i dem. Stemmer sikkert ganske bra det. Lenke til kommentar
chris Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Champagne-riking Du er villig til å gjøre det som skal til for å bli rik i fremtiden. Eller kanskje du allerede har gjort det? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Champagne-riking Du er villig til å gjøre det som skal til for å bli rik i fremtiden. Eller kanskje du allerede har gjort det? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Champagne-riking... Jaja, rik på penger vil vel enkelte si jeg er alt. Men jeg vil heller være rik på familielykke, og frøkna vil ikke gifte seg i juli engang... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Helt normal Du er som de fleste: Skulle gjerne hatt penger, men gidder ikke å jobbe for å få tak i dem. Jaja, kan jo bli rik på annet enn penger. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg er allerede rik. Men joda, sjampisriking. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Helt normal Du er som de fleste: Skulle gjerne hatt penger, men gidder ikke å jobbe for å få tak i dem. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Helt normal Du er som de fleste: Skulle gjerne hatt penger, men gidder ikke å jobbe for å få tak i dem. Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Helt normal Du er som de fleste: Skulle gjerne hatt penger, men gidder ikke å jobbe for å få tak i dem. Lenke til kommentar
Amo Aka Eagle Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 går det ut på sparsomhet eller gjerrighet egentlig? Hvis man blir champagne riking snakker jeg da om.. Hadde vært fint med litt tilbakemelding om noen tørr å stå fram av de å si hva dere syns om dere selv.. er dere sparsomme eller gjerrige? Personelig så liker jeg å leve livet så godt som jeg kan hele tiden.. gjøre det beste ut av situatoner.. gidder ikke jobbe rævva av meg halve livet så jeg kan være en sur gammal fjært med en Audi A8 i garasjen med 400 kvadrat hus når jeg ikke trenger det noe mer... Men seff alle har forskjellige følelser og meninger.. Er absolutt ikke noe skole menneske.. kan jobbe for noe jeg har lyst på.. men noen type jobber er jeg bare ikke bygd for.. Jeg føler at jeg må væreinteresert i noe for å gidde å gjøre noe med det i det hele tatt.. Vet at det er noen som er som meg.. og mange som ikke er det.. Vi er jo alle forskjellige som sagt. Lurte bare på egentlig hvem som er som meg og hvem ikke? stå fram Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Helt normal Du er som de fleste: Skulle gjerne hatt penger, men gidder ikke å jobbe for å få tak i dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå