Eksos Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Du er som de fleste: Skulle gjerne hatt penger, men gidder ikke å jobbe for å få tak i dem. Der traff den spikern på hodet ja. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Du er som de fleste: Skulle gjerne hatt penger, men gidder ikke å jobbe for å få tak i dem. Jeg er lat ja... Lenke til kommentar
above Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Champagne-riking Du er villig til å gjøre det som skal til for å bli rik i fremtiden. Eller kanskje du allerede har gjort det? Lenke til kommentar
above Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Mange som kommer til å bli rik her, ja.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Champagne-riking. Ville ikkek vært meg imot. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Blei positivt overraska: Champagne-riking Du er villig til å gjøre det som skal til for å bli rik i fremtiden. Eller kanskje du allerede har gjort det? Endret 30. mars 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Helt normal. Noe som egentlig kan passe, bortsett fra at det er rimelig få personer som kjenner meg som ville kalt meg normal. At jeg ikke gidder å jobbe for å tjene penger stemmer delvis, jeg har en stygg uvane til å drite i ting som ikke interesserer meg, men jobber som en helt med det jeg liker. Får satse på en jobb som interesserer meg Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Tror det er litt for mange her som har litt vel høye tanke om egne evner og personlighet Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Champagne-riking Du er villig til å gjøre det som skal til for å bli rik i fremtiden. Eller kanskje du allerede har gjort det. Tja, som sluffy sier: Får satse på en jobb som interesserer meg Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Champagne-riking Du er villig til å gjøre det som skal til for å bli rik i fremtiden. Eller kanskje du allerede har gjort det? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Trenger ingen test for å vite at jeg er født til å være middelmådig (i beste fall).. Lenke til kommentar
Amo Aka Eagle Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Helt normal Du er som de fleste: Skulle gjerne hatt penger, men gidder ikke å jobbe for å få tak i dem. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Champagne-riking Du er villig til å gjøre det som skal til for å bli rik i fremtiden. Eller kanskje du allerede har gjort det? jaok... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Du er som de fleste: Skulle gjerne hatt penger, men gidder ikke å jobbe for å få tak i dem. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Helt normal Du er som de fleste: Skulle gjerne hatt penger, men gidder ikke å jobbe for å få tak i dem. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Fornøyd fattiglus? Du kan i alle fall ikke klandres for å være sulten på egen penge-suksess Hadde egentlig ikke tenkt meg å bli rik når jeg blir stor. men litt ekstra penger er da fint å ha Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Ble som de fleste andre her, sjampis rik.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå