Dotten Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Tok denne testen. Får håpe den medfører riktighet Fikk: Champagne-riking Du er villig til å gjøre det som skal til for å bli rik i fremtiden. Eller kanskje du allerede har gjort det? Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Ble champagne-riking her og... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Champagne-riking Du er villig til å gjøre det som skal til for å bli rik i fremtiden. Eller kanskje du allerede har gjort det? Angående svar på spørsmålet ditt; Selvsagt blir jeg rik. Kanskje ikke styrtrik, men rik nok. Det er det ingen tvil om engang. Jeg skal. Jeg skal! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Helt normal. For øvrig første gang noen har beskrevet meg som det. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Champagne-riking. Noe sier meg at denne testen ikke er til å stole på. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Ikke sikkert jeg blir rik på penger, men jeg kan bli rik på an annen måte... Ikke vet jeg hva framtiden vil bringe! - ketchez Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Helt normal Du er som de fleste: Skulle gjerne hatt penger, men gidder ikke å jobbe for å få tak i dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Champagne-riking Jeg bryr meg ikke om penger, ikke så lenge jeg har det jeg trenger. Så lenge jeg trives, er det flotters for meg. Hater å ha penger på meg, da bruker jeg dem heller opp. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Helt normal Du er som de fleste: Skulle gjerne hatt penger, men gidder ikke å jobbe for å få tak i dem. stemmer ganske så bra. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Helt normal Du er som de fleste: Skulle gjerne hatt penger, men gidder ikke å jobbe for å få tak i dem. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Champagne-riking Du er villig til å gjøre det som skal til for å bli rik i fremtiden. Eller kanskje du allerede har gjort det :!: Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Champagne-riking Du er villig til å gjøre det som skal til for å bli rik i fremtiden. Eller kanskje du allerede har gjort det? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Champagne-riking Du er villig til å gjøre det som skal til for å bli rik i fremtiden. Eller kanskje du allerede har gjort det? Skjønner ikke poenget med testen! Alle blir jo Champagne-riking! ...nesten! Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Champagne-riking Du er villig til å gjøre det som skal til for å bli rik i fremtiden. Eller kanskje du allerede har gjort det? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Champagneriking Fant forresten ut hva du blir hvis du velger de sårligste alternativene : Fornøyd fattiglus? Du kan i alle fall ikke klandres for å være sulten på egen penge-suksess... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Du er som de fleste: Skulle gjerne hatt penger, men gidder ikke å jobbe for få tak i dem. Helt enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå