kjeLL// Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) ok. jeg trenger ett lydkort til ca 500kr totalt etter frakt, jeg er ute etter klar lyd og lite skurring, for jeg skal ha den på en forforsterker med mye volum på.. terratec 5.1 fun fungerer ikke på mitt nye hovedkort.. så ikke anbefal det.. =) terratec 5.1 fun var bra nokk.. lite skurring på lite volum.. synd det ikke vil funke.. =( .. dataen bare låser seg når det spilles lyd.. har lite lyst på creative egentlig.. men kom med de å.. "Gainward Hollywood@Home 7.1 Lydkort PCI, Retail" noen som har peil på om det er bra? var nede på datakjeden og fikk vite at creative SB Audigy 2 Value, Bulk PCI Lydkort,7.1,Dolby Digital EX var ett bedre valg.. kom med noen erfaringer da folkens !! Endret 30. mars 2005 av kjellthore Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Vil nok satse på Creative Audigy 2. Det koster 478 på pcutstyr http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=144648 Er et veldig bra kort som du kan ha i mange år uten at det blir umoderne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå