Peppep Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Hmm...Jeg satt her og lurte på hva jeg skulle finne på(hehe), da det gikk opp for meg hvor utrolig få spill jeg egentlig har. Derfor lurte jeg på om jeg kunne få noen anbefalinger på spill jeg bør kjøpe. Gjerne link til demo hvis dere har :wink: Er Morrowind å anbefale? --På forhånd takk-- _________________ I came, I tried, I lost, I tried again, I asked on gamer.no for help, I won :smile: [ Denne Melding var redigert av: bhsand på 2002-07-01 23:40 ] Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 half life, starcraft, warcraft3 og alle fallout spillene. da er du vel opptatt noen timer :smile: Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Kommer heilt an på hva slags sjanger du liker da... =) Og hva slags maskin du har Kan alltids komme med noken forslag. Actionspill: Return To Castle Wolfestein, Max Payne, Strategispill: Civ III,Commandos 1 og 2,Warcraft 3 Rollespill: Dungeon Siege, Diablo 2,Baldur`s Gate 2 Bilspill: Colin McRae 2,Grand Prix 3 (4 kommer snart) Simulasjon: CM 001,Sims-spillene Flyspill: IL-2 Sturmovik, Flight Simluatorene til Microsoft Ja..,der har du noken få i kvar sjanger... Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Og har du ikke spilt Max Payne så MÅ du simpelhen gjøre det. Alt er bra med det spillet! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Jeg er en stor "adventure" fan, så akkurat nå spiller jeg Simon The Sorcerer 3D. Ganske bra spill med morsom humor :smile: Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Da må du prøve Discworld!! =) Det er bra,ellers så kan eg da anbefale Gabriel Knight serien,og Discworld Noir. Viss du liker humor så kommer du ikkje utenom Sam & Max Hit The Road! :smile: Lenke til kommentar
Rincewind Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Ingen som har nevnt Monkey Island enda?!?!? Det er jo den mest geniale adventure-serien noensinne(med untak av 4'en) For de av dere som ikke har prøvd disse spillene enda, Fy skam! Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Selvsagt! Utilgiveligt av meg! :smile: Syns 3`eren var dårlig eg! 4`eren er jo bra i forhold! Men de er så sinnsykt vanskelige!! Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Spiller for tiden Morrowind. Jeg kan i hvert fall si en ting sikkert: Du vil ikke angre :wink: Eller jo, du vil angre på at du ikke kjøpte det allerede da det kom ut for noen uker siden. Ellers så digger jeg Ghost Recon multiplayer. Mer underholdning for pengene skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Black&White .. da kan jeg garantere deg at du har minst 50 timers underholdning. Det er et genialt spill. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 2. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2002 Quote: Den 2002-07-02 08:46, Smyagol skrev:Og har du ikke spilt Max Payne så MÅ du simpelhen gjøre det. Alt er bra med det spillet! Det er et av de spillene jeg har :smile: Må få takke for raskt svar, og mange gode forslag. Har spill for noen timer nå ja. Quote: Den 2002-07-02 07:26, KjellM skrev:Kommer heilt an på hva slags sjanger du liker da... =) Og hva slags maskin du harKan alltids komme med noken forslag.Actionspill: Return To Castle Wolfestein, Max Payne, Strategispill: Civ III,Commandos 1 og 2,Warcraft 3Rollespill: Dungeon Siege, Diablo 2,Baldur`s Gate 2Bilspill: Colin McRae 2,Grand Prix 3 (4 kommer snart)Simulasjon: CM 001,Sims-spilleneFlyspill: IL-2 Sturmovik, Flight Simluatorene til MicrosoftJa..,der har du noken få i kvar sjanger... Har en maskin som jeg (tror) skal takle det meste :smile: Fortell meg hvor jeg finner alt sammen du(av det du ville vite av software/hardware). Tillegg 1: Fant det selv... *hoste opp litt informasjon* Ja, skal vi se. Matrox Millennium G400 - English, Gamesurround Muse XL Audio Device, 256 MB Ram. Og windows XP (pro) Tillegg 2: Gammel post, men jeg drev og gravde litt i - ja du gjettet riktig - gamle poster. Da fant jeg denne og skjønner ikke hvordan jeg klarte å ikke si hvilke prosessor jeg har. Har en AMD Duron 1,2Ghz :smile: Vet forresten at dette sannsynligvis ikke blir lest siden jeg ikke bumper, men bare redigerer... Men nå står det i hvertfall der. :wink: _________________ I came, I tried, I lost, I tried again, I asked on gamer.no for help, I won :smile: <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: bhsand på 2002-07-02 15:51 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: bhsand på 2002-08-12 02:54 ] Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Quote: Den 2002-07-02 14:33, Suicid3 skrev:Black&White .. da kan jeg garantere deg at du har minst 50 timers underholdning.Det er et genialt spill. Er det noe jeg angrer på at jeg har kjøpt er det Black&White. Spillet er så dårlig at jeg kan gi det bort om noen vil ha det. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Helt enig, men jeg fikk det gratis etter at jeg meldte meg inn i et eller annet pc-blad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå