Gå til innhold

Anbefalinger på spill...

Anbefalte innlegg

Hmm...Jeg satt her og lurte på hva jeg skulle finne på(hehe), da det gikk opp for meg hvor utrolig få spill jeg egentlig har. Derfor lurte jeg på om jeg kunne få noen anbefalinger på spill jeg bør kjøpe. Gjerne link til demo hvis dere har :wink:

Er Morrowind å anbefale?

--På forhånd takk--

I came, I tried, I lost, I tried again, I asked on gamer.no for help, I won :smile:

[ Denne Melding var redigert av: bhsand på 2002-07-01 23:40 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer heilt an på hva slags sjanger du liker da... =) Og hva slags maskin du har

Kan alltids komme med noken forslag.

Actionspill: Return To Castle Wolfestein, Max Payne,

Strategispill: Civ III,Commandos 1 og 2,Warcraft 3

Rollespill: Dungeon Siege, Diablo 2,Baldur`s Gate 2

Bilspill: Colin McRae 2,Grand Prix 3 (4 kommer snart)

Simulasjon: CM 001,Sims-spillene

Flyspill: IL-2 Sturmovik, Flight Simluatorene til Microsoft

Ja..,der har du noken få i kvar sjanger...

Lenke til kommentar

Spiller for tiden Morrowind. Jeg kan i hvert fall si en ting sikkert: Du vil ikke angre :wink: Eller jo, du vil angre på at du ikke kjøpte det allerede da det kom ut for noen uker siden.

Ellers så digger jeg Ghost Recon multiplayer. Mer underholdning for pengene skal du lete lenge etter.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-02 08:46, Smyagol skrev:

Og har du ikke spilt Max Payne så MÅ du simpelhen gjøre det. Alt er bra med det spillet!

Det er et av de spillene jeg har :smile:

Må få takke for raskt svar, og mange gode forslag. Har spill for noen timer nå ja.

Quote:

Den 2002-07-02 07:26, KjellM skrev:

Kommer heilt an på hva slags sjanger du liker da... =) Og hva slags maskin du har

Kan alltids komme med noken forslag.

Actionspill: Return To Castle Wolfestein, Max Payne,

Strategispill: Civ III,Commandos 1 og 2,Warcraft 3

Rollespill: Dungeon Siege, Diablo 2,Baldur`s Gate 2

Bilspill: Colin McRae 2,Grand Prix 3 (4 kommer snart)

Simulasjon: CM 001,Sims-spillene

Flyspill: IL-2 Sturmovik, Flight Simluatorene til Microsoft

Ja..,der har du noken få i kvar sjanger...

Har en maskin som jeg (tror) skal takle det meste :smile: Fortell meg hvor jeg finner alt sammen du(av det du ville vite av software/hardware). :grin:

Tillegg 1:

Fant det selv... *hoste opp litt informasjon*

Ja, skal vi se. Matrox Millennium G400 - English, Gamesurround Muse XL Audio Device, 256 MB Ram. Og windows XP (pro)

Tillegg 2: Gammel post, men jeg drev og gravde litt i - ja du gjettet riktig - gamle poster. Da fant jeg denne og skjønner ikke hvordan jeg klarte å ikke si hvilke prosessor jeg har. Har en AMD Duron 1,2Ghz :smile: Vet forresten at dette sannsynligvis ikke blir lest siden jeg ikke bumper, men bare redigerer... Men nå står det i hvertfall der. :wink:

I came, I tried, I lost, I tried again, I asked on gamer.no for help, I won :smile:

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: bhsand på 2002-07-02 15:51 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: bhsand på 2002-08-12 02:54 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-02 14:33, Suicid3 skrev:

Black&White .. da kan jeg garantere deg at du har minst 50 timers underholdning.

Det er et genialt spill.

Er det noe jeg angrer på at jeg har kjøpt er det Black&White. Spillet er så dårlig at jeg kan gi det bort om noen vil ha det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...