Roger38 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hei, er det noen som kan gi meg råd/tips vedr. denne meldig som kommer opp hver gang jeg starter maskinen ; MSBLNetConn; MSMSGS.EXE - Application error. The instruction at "0x018504d4" The memory could not be "read". Click on OK to terminate the program. Jeg får også opp en melding når jeg prøver å defragmentere disken, noe jeg tidligere har gjort uten problemer. Meldingen er følgende; Defragmentation of C has been aborted due to inconsistencies that were detected in the file system. Please run CHKDSK or SCANDISK on C, to repair these inconsistencies. Then run disk defragmenter again. HVORDAN og HVOR kjører jeg CHKDSK eller SCANDISK. Jeg går ut ifra at dette gjøres i DOS. Hvordan kommer jeg dit fra Windows ? Jeg takker for all hjelp og tips Med hilsen - Roger Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Høyreklikk på harddisken din -> egenskaper -> verktøy -> diskscanning -> velg å reparer feil automatisk, svar ja dersom den vil kjøre oppgaven under neste reboot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå