Gå til innhold

Twinmos tar i bruk Winbond BH-5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dato: Kl.: Hendelse: Poststed: 

31.03.05  15.11 Innlevert postterminal  3169 STOKKE 

31.03.05  21.07 Videresendt  0024 OSLO 

Mulig de ikke er hos meg før mandag :(

Fikk min brikke idag, bor i Tromsø jeg også ;) Tipset er bare å bestille de som brevpakke og betale med visa, da kommer de på to dager så lenge verdien er under 600 og kollien er liten og lett. Men for 4 stk brikker som du bestillte så lønner det seg jo portomessig med i pakke med 4 brikker i stedet for 4 stk brevordrer med 4x40kr i porto. Men på 1 brikke lønner det seg og på to går det opp i opp.

Endret av Onanias
Lenke til kommentar
Men få noen resultater da mann!

Bestillte meg to jeg gitt..... Kommer vel tirsdag.

Problemet mitt er at jeg må få opp abit nf7-s kortet mitt for å få gitt de litt volt. Kjører på et asus kort nå, og det gir bare 2.9 volt med annen bios. Dette er alt for lite for å få noe juice ut av brikkene. Kjører med asus kortet pga at asestec cpublokka mi bare passer på dette settet. Når jeg får bigwater settet opp å gå så skal jeg kjøre det på abit kortet.

Lenke til kommentar

hm lure om skal kjøpe et par 1gb sett ,250 2.2.2.6 vil vært nice :D

men men husk 1gb sett klare ikke 270-280 2.2.2.6 for dere som tror det .Da må du på 2*256 brikkene , har sett del stop på 240-250-255 av 1gb sett,

men usett så er det et røverkjøpe 980kr for 1gb sett bh5 som klare 250 :D mestsannling

Endret av lordsmygen
Lenke til kommentar
Klarer noen av disse brikkene 600MHz (effektivt) ?, med veldig høye timinger og volt selfølgelig.

tviler, er ytelsen i disse brikkene som er vesentlig.

bh-5 > tccd..

disse brikkene klarer lave timings på høye hastigheter og yter dessuten bedre.

Lenke til kommentar
Dato: Kl.: Hendelse: Poststed: 

31.03.05  15.11 Innlevert postterminal  3169 STOKKE 

31.03.05  21.07 Videresendt  0024 OSLO 

Mulig de ikke er hos meg før mandag :(

Fikk min brikke idag, bor i Tromsø jeg også ;) Tipset er bare å bestille de som brevpakke og betale med visa, da kommer de på to dager så lenge verdien er under 600 og kollien er liten og lett. Men for 4 stk brikker som du bestillte så lønner det seg jo portomessig med i pakke med 4 brikker i stedet for 4 stk brevordrer med 4x40kr i porto. Men på 1 brikke lønner det seg og på to går det opp i opp.

Høh.. du også i Tromsø? :thumbup:

Hvis du ville så kunne vi prøvekjørt den brikken hjemme hos meg i morgen(søndag), har nok volt å gi den for å si det sånn (DFI nF4) PM meg om du ønsker

Lenke til kommentar

Fått testet min brikke idag etter at mamma var dratt hjem fra sitt besøk, montert heatspreader på den også. Men hket mitt støtter bare 2.9v ser det ut til så det blei ikkje mye å hoppe i taket for med så lav spenning. Får vente til jeg får råd og kjøpe meg en ocz ram booster for da gir hket 3.4volt. Har foresten bestillt den siste brikken komplett hadde...de over 100 brikkene gikk djevelskt raskt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...