Torjus Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hva synes dere om denne siden? http://home.no.net/fuzzy2/testside.htm Har tenkt på å lage noe lignende lenge, og testet litt... Hva kan forbedres/endres? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Gyldig HTML/XHTML hadde ikkje skada... Divs+CSS i staden for tabellar... Men med Frontpage kan du berre gløyme det. Endret 30. mars 2005 av objorkum Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Uff. Det jeg ville gjort var å droppe hele svart/hvit-konseptet, det klarte du bare ikke. Linjene rundt designet var psykotiske og ekstremt slitsomme, og resten av designet var så tomt at det er lite å gi kritikk på. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Okey... *sette seg tilbake til tegnebordet* Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Ikke så bra den nei, men liker blogen/standardsiden din den var ganske fin. EDIT: Du har brukt alt for stor tekst på dein egentli index siden. og bytt ut de blåe linkene med lyse grå eller no sånt Endret 3. april 2005 av -¤Zen¤- Lenke til kommentar
gladsild Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 øøøøhm er ikke det bildet ulovlig stjelt? unnskyld for å være pirkete men slikt er irriterendes! Lenke til kommentar
resol Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 kan man stjele ting lovlig ? Lenke til kommentar
gladsild Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 kan man stjele ting lovlig ? sorry feil formulert. :!: var litt trøtt og ukonsentrert da jeg skrev det. mente at det er copyright beskyttet på DeviantArt, derfor ulovlig å bruke det. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Siden finnes ikkeDu har spurt etter en side som ikke finnes blant hjemmesidene på Start.no. Det skyldes enten at det er en feil i pekeren (eller bokmerket) du kom fra, eller at siden er utdatert. Hvis du kom fra et annet nettsted, setter vi stor pris på om du trykker "back" og gjør de ansvarlige for sidene oppmerksomme på feilen. Vennlig hilsen Start.nos nettredaksjon 404 NOT FOUND The requested object does not exist on this server. The link you followed is either outdated or inaccurate. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Slettet den... ryddet på FTP serveren istad Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 kan man stjele ting lovlig ? sorry feil formulert. :!: var litt trøtt og ukonsentrert da jeg skrev det. mente at det er copyright beskyttet på DeviantArt, derfor ulovlig å bruke det. Er det ikke sånn at det gjelder bare i reklamasjon og komersiele sider det da? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Såvidt jeg vet kan du ikke bruke et hvilket som helst bilde du finner uten fotografens tillatelse, til din egen / ditt firma sin hjemmeside. Uansett. Tar jeg feil? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Mener det stemmer jeg og, <ingve>.. Alt materiale har opphavsmannen kopirett på med mindre det er opplyst om noe annet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå