Gå til innhold

Driverinstallasjon - assistanse - haster.

Anbefalte innlegg

Skal oppgradere til detonator 29.42. Kjørte detonatordestroyer og fikk luket vekk alle rester av 28.32. Disse detonatordriverne er selvinstallerende

og når denne funksjonen klikker er det det ikke mulig å finne en *.inf fil for å legge de inn manuelt

Husker ikke hvordan dett gikk for seg sist. Er det noen som enda våker som har et tips ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svarer herved meg selv. Automatisk installasjon

av ny driver feilet etter bruk av destroyeren.

Måtte mate med den eldgamle driveren fra CD.

Ser (i dette tilfellet) ut som om det må være noen detonatorrester igjen for at autoinstallasjonen

skulle funke. Trur eg...

Lenke til kommentar

Hmm etter alt jeg har hørt og sett så er detonator destroyer en resultat av gamer overtro :grin:

Jeg kjører siste nvidia drivere, noen ganger leaked også, bare kjører instalasjonen, uten å fjerne noe i det hele tatt. Det har alltid funka ypperlig, alltid max fps, ingen problemer ellers.

Hadde gf2 mx200, kjører med gf3 ti500 nu.

Lenke til kommentar

Enig med pine. Har aldri hatt behov for å fjerne gamle versjoner av detonator.......eller nyere hvis jeg trenger å "nedgradere" for den saks skyld.

Men hvis du er ute etter .in filene, kan du høyreklikke på .exe fila som du har hentet ned, og kjøre en extract (dvs. hvis du har winzip installert), så kan du pakke ut de filene som ligger i exe-fila.

Pål

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...