MysticoN Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hello alle sammen.. har Norton Ghost.. men er på jakt etter et Ghost program som IKKE er avhengig av Disket stasjon.. noen som vet om et slikt program? som kan kjøres fra win. F.eks starte backup og så gjør programmet resten. restarter pc'en og starter backupen... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Ghost 9 kjøres i Windows. Det er teknologien fra Drive Image. Ghost 2003 kan også startes i Windows, da lager det en "virtuell floppy" og restarter så i DOS hvor jobben gjøres. Bruker selv ingen av disse metodene, trives godt med å boote fra floppy. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 ja.. vjeg kan lage et image i windows.. men vist jeg skal backupe et image så får jeg spm om å sette in en floppy igjen:/ Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Ehh? Bruker Norton Ghost jeg. Trenger da ikke noen floppy den? Ghoster rett fra DVD og har aldri fått noe spørsmål om floppy? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 jeg har ikke DVD.. så jeg legger image på hardisken.. har en egen disk til det.. har tenkt på å brenne det ut på cd.. men tar 4 cd'a:( Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 http://www.acronis.com/homecomputing/products/trueimage/ Dette er knall, liker denne bedere enn Norton Ghost, så gå for Acronis True Image 8.0 Bruker denne selv, og har image filen på disken. Sist gang jeg la inn win med alle apps/spill brukte jeg 8 min Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 og med det slipper du å tenke på floppy eller brenne ut på cd/dvd?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå