Prelude Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 appropos solbriller.. jeg kjøpte meg noen billige (150,-) solbriller på Rema1000 for noen år siden. det jeg ikke visste da jeg kjøpte de var at brillene var laget av Kodak og glasset var av samme type glass som brukes i speilreflekskameraer. disse brillene var desidert de beste solbrillene jeg noensinne har brukt, de blokkerte solskinn fra vannpytter på veien, refleks fra vinduer, tillot meg å se rett inn i biler med sotfilm på vinduene osv.. dvs, de beste kjøre-solbrillene jeg noensinne har eid. uheldigvis så greidde jeg å legge ifra meg brillene på en nettcafé og har aldri siden sett det paret igjen. jeg har heller ikke funnet noen butikker som selger lignende briller heller så jeg er litt frustrert her. noen som vet hvor jeg kan få tak i tilsvarende briller? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 kjøp deg en 5-10 briller for et slikk og ingenting er det ikke masse kjønnssykdommer i thailand? Jeg tror ikke det er noe problem hvis du skal på brillehandel, med mindre du kjøper med deg dama som selger det til deg da... Du sa jo "for en slikk og ingenting", det var nok det danno_O siktet til Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg kan anbefale en titt på brillene til Silhouette. Jeg har selv et rødt par av disse, selv om rødt kanskje blir litt voldsomt for en konservativ mann Brillene veier kun noen få gram takket være glassene i superherdet plast, og stenger i titan. Stengene er også fleksible, slik at brillene legger seg rundt hodet. Du merker over hodet ikke at du har de på deg, og de er utrolig behagelige. Konseptet virker litt rart i utgangspunktet, men når du venner deg til de vil du aldri ha noe annet igjen. Silhouette har produsert briller i lang tid, og vet hva de driver med Prisen på min modell var 1800,- for to år siden, og jeg kan ikke tenke meg at det er noe dyrere idag. edit; skrev 1600, men mente 1800. Det er mange som selger de, blant annet synsam. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg kan anbefale en titt på brillene til Silhouette. Jeg har selv et rødt par av disse, selv om rødt kanskje blir litt voldsomt for en konservativ mann Ja rødt er kanskje ikke helt min farge Men de hadde litt kule ting da. Disse f.eks? http://www.silhouette.com/en/products/high...00314/index.asp Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg prøvde de også, men de ble litt store til meg. Jeg har et absurd krav om at solbrillene skal følge ansiktsformen minst 90%, og ikke stikke ut på noen sider. Disse har en ganske normal form på glassene, og vil se ut som "vanlige" solbriller rett forfra. Stikk innom en optiker og prøv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå