Carnifex Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Jeg har hatt mine gamle (nei jeg sier ikke hvilke det var ) i noen år nå og har lyst på nye. Men jeg trenger tips til å finne noen kule. Litt viktig å huske på at jeg er en voksen mann og relativt konservativ Noen som har lyst å hjelpe meg litt med noen gode tips? Prisen bør helst ligge under 2000,- og jo billigere jo bedre liksom. Endret 30. mars 2005 av Carnifex Lenke til kommentar
kine5689 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Gå på H&M der er d et godt utvalg i solbriller, t ca 50 lappen. Å da gjør det ikke noe om du tilfeldigvis setter deg på dem, eller noe sånt. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 kjøp deg billige briller, og bruk resten av pengene på snop Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Police har veldig mange fete briller til rundt 1000kr, sjekk i nærmeste brille/klokke butikk. Men spør om de har brosjyrer, da Police ikke er det merke de har fleste steder akkurat.. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Dra til utlandet et sted (thailand, burma feks) kjøp deg en 5-10 briller for et slikk og ingenting, og vips, så har du deg noen flotte briller som du kan nyte i mange år Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Dra til utlandet et sted (thailand, burma feks) kjøp deg en 5-10 briller for et slikk og ingenting, og vips, så har du deg noen flotte briller som du kan nyte i mange år ... Og reisen kommer på under 2000, eller? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Dra til utlandet et sted (thailand, burma feks) kjøp deg en 5-10 briller for et slikk og ingenting, og vips, så har du deg noen flotte briller som du kan nyte i mange år ... Og reisen kommer på under 2000, eller? Du kan jo reise til fots, haike... kanskje ikke så lett å komme seg dit for under 2000 kr da... Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Et par Serengeti-solbriller kanskje? God kvalitet Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 hva med slike som dette? Kostet meg 50 kr tror jeg, på en bensinstasjon. Pilots for teh win! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 kjøp deg en 5-10 briller for et slikk og ingenting er det ikke masse kjønnssykdommer i thailand? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Dra til Brilleland og be de hjelpe deg å finne de perfekte brillene. Det gjorde jeg, og nå har jeg kick ass briller Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 er det ikke masse kjønnssykdommer i thailand? Er ikke ørret en velsmakende fisk? Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) kjøp deg en 5-10 briller for et slikk og ingenting er det ikke masse kjønnssykdommer i thailand? Jeg tror nok det er masse kjønnsykdommer i de fleste land ON-topic: Hvis du bor i Oslo er det en butikk på Majorstua som heter Target. Mener at de har ganske stilige solbriller Endret 30. mars 2005 av DigitaL BlasteR Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Se her, der har de godt utvalg fra veldig mange merker. Så kanskje du kommer over et par du liker. Personlig synes jeg Ray Ban, Giorgio og Emporio Armani, og Valentino lager en hel del pene og kule briller. Lenke til kommentar
above Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Slike kapteinbriller skal jeg garantert ha meg til sommeren.. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 kjøp deg en 5-10 briller for et slikk og ingenting er det ikke masse kjønnssykdommer i thailand? Jeg tror ikke det er noe problem hvis du skal på brillehandel, med mindre du kjøper med deg dama som selger det til deg da... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 2000 kroner for ett par solbriller? Er du gal? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Forresten, må jo nevnes at brillene må ha beskyttelse mot uv-stråler. Kanskje ikke alle billig solbriller som har dette eller? Ellers så virker den jo mot sin hensikt Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Takk for alle svar. Skal se litt igjennom tipsene så kan jeg spørre litt mer etterpå Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Dra til Brilleland og be de hjelpe deg å finne de perfekte brillene. Det gjorde jeg, og nå har jeg kick ass briller Tror kanskje dette er en god idé ja. Som kolleckio syns jeg Police har noen bra. Men jeg får ta meg en tur og se om jeg kan finne noen som er perfekt til meg. :Edit Tenkte faktisk på noe i denne duren: http://www.sunglassesportal.com/detail.php...410&rangeid=131 Ikke noe fancy men ganske grei? Endret 30. mars 2005 av Carnifex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå