Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne nye solbriller

Carnifex

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt mine gamle (nei jeg sier ikke hvilke det var :p ) i noen år nå og har lyst på nye. Men jeg trenger tips til å finne noen kule. Litt viktig å huske på at jeg er en voksen mann og relativt konservativ :p

Noen som har lyst å hjelpe meg litt med noen gode tips? Prisen bør helst ligge under 2000,- og jo billigere jo bedre liksom.

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dra til utlandet et sted (thailand, burma feks) kjøp deg en 5-10 briller for et slikk og ingenting, og vips, så har du deg noen flotte briller som du kan nyte i mange år :whistle:

... Og reisen kommer på under 2000, eller?

Du kan jo reise til fots, haike... kanskje ikke så lett å komme seg dit for under 2000 kr da... :p

Lenke til kommentar
kjøp deg en 5-10 briller for et slikk og ingenting

er det ikke masse kjønnssykdommer i thailand? :hm:

Jeg tror nok det er masse kjønnsykdommer i de fleste land :ermm:

ON-topic: Hvis du bor i Oslo er det en butikk på Majorstua som heter Target. Mener at de har ganske stilige solbriller :hmm:

Endret av DigitaL BlasteR
Lenke til kommentar
Dra til Brilleland og be de hjelpe deg å finne de perfekte brillene. Det gjorde jeg, og nå har jeg kick ass briller  :D

Tror kanskje dette er en god idé ja. Som kolleckio syns jeg Police har noen bra. Men jeg får ta meg en tur og se om jeg kan finne noen som er perfekt til meg. :)

:Edit Tenkte faktisk på noe i denne duren: http://www.sunglassesportal.com/detail.php...410&rangeid=131

Ikke noe fancy men ganske grei?

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...