slakkis Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Har ei razor boomslang mus. Musmatta mi er ei gru så jeg må kjøpe ei ny ei.. Har lest om det meste. Men det har seg slik at ei musmatte som ei side tester, viser seg å være SARV for andre... Så jeg spør dere karer! Hva anbefaler dere?? Icemat? Everglide? Ratpad? Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 fUnc surface fra http://www.microplex.no (koster 288 penger,dyrt??) Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Jeg vil anbefale den samme som uberboss. Har samme musematta selv og med ei god mus så er den konge. Musa glir vannvittig bra over. Se testen på overklokking.no Lenke til kommentar
muv Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 bøgge:har du ei optisk mus? hviss jakan du ikke anbefale noen mus til han her :smile: ... boomslang er ballmus Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Jeg har optisk mus ja. Har så vitt testa den nyeste musa til microsoft. Den var bra på den matta (Kamerat som har den). Selv har jeg den hvite optiske musa til microsfot (For vendtre oh høyrehende). Den glir veldig bra men er ikke god og holde i. Lenke til kommentar
Gothiatek Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Boomslang finnes som optisk og... sjekk info om den på komplett.no Lenke til kommentar
viking99 Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Er du å her nå da Rovik?? hehe Lenke til kommentar
slakkis Skrevet 3. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2002 pss! Boomslang finnes da ikke som optisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå