Gå til innhold

Filen lar seg ikke slette problem.

Anbefalte innlegg

( Legger innlegget er siden det gjelder fjærning av uønsked filer. )

Har en fil i desktop, Showdown_Setup-dm.exe, som er en linkup download fil for mini spillet Showdown ( crappy duel spill ). Problemet mitt er at etter å ha avinstalert spillet så vill ikke denne filen la seg slette.

Den sier at den brukes av et annet program, men ctrlaltdelete viser ikke noe rart og selv i safe mode får jeg den samme erroren.

Noen ideer eller tips for hvordan jeg kan få vekk dene exe filen fra desktopen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker... Det ga svar, men også et nytt problem.

Det programet som kjører filer er explorer.exe og slutter man det programet så får man jo ikke gjort noe lenger. Rebooter jeg er problemet tilbake... selv if safe mode da den trenger explorer.exe til å kjøre. Sluttlig så bruker ikke Xp rein dos mode heller :( darn.

Sitter nå å tenker litt om jeg kan lage en enkel bat fil som avslutter explorere.exe og i bakgrunnen før jeg må reboote eraser filen jeg ikke vill ha... Men jeg hvet ikke om noen commando linje til dos som kan avslutte program ( ikke slette) som man gjør i taskmanager.

dude.bat

----------

cd/

Cd Documents and Settings\Lobo\Desktop ( filen ligger her)

( Hva trengs her for å avslutte explorer.exe? )

erase Showdown_Setup-dm.exe

Om noen hvet om andre måter å få vekk en fil som blir kjørt av explorer.exe, eller andre vitale funksjoner som ikke "bare" kan avsluttes er det bare å komme med dem.... Lurte på om Handel infoen kunne brukes for å slå av show*.exe filen i explorer.exe, men kan ikke nok om slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...