Gå til innhold

Farve hvit skjerm til svart,prøvd det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grattis med nye skjermer :D

Min skjerm er en 21 tommer og den er blytung,sikkert 30-40 Kg så den blir sikkert tung å jobbe med.

Har hørt at svarte skjermer har denne "sølvkanten" rundt glasset for å bli TCO godkjent?Ikke så nøye kanskje.........?

Jeg venter litt med dette prosjektet pga oppussing hjemme så får jeg se hva jeg gjør.Takk for tips og bilder. :thumbup:

Lenke til kommentar
Tror spenningen forsvinner fra kondensatorene hvis du drar kabelen ut mens skjermen er på.

Du kan prøve å ta av dekselet bak, og maskere på innsiden, og så sette det på igjen. Det skal ikke være vanskelig å få det av.

spenningen forsvinner ikke av å dra ukabelen mens skjermen er på. det lureste er å trekke ut kabelen og vente mange minutter før man begynner å skru noe som helst.

Lenke til kommentar
Tror spenningen forsvinner fra kondensatorene hvis du drar kabelen ut mens skjermen er på.

Du kan prøve å ta av dekselet bak, og maskere på innsiden, og så sette det på igjen. Det skal ikke være vanskelig å få det av.

spenningen forsvinner ikke av å dra ukabelen mens skjermen er på. det lureste er å trekke ut kabelen og vente mange minutter før man begynner å skru noe som helst.

Heldig for meg, min har stått i flere uker nå, så da hadde jeg vel ikke så stor sjansj for å få støt? :cool: Fikk derimot støt når jeg var på skolen i dag, 230v rett i begge armene, føltes fatisk litt deiligt ut :D:blush:

Lenke til kommentar

Må du ikke vente i noen dager før spenningen går ut..

Så du må ikke begyne å demontere før det har gått noen døgn....

Safty first.. :thumbup:

Ta bilde av sluttresultate så kan vi komentere lakkjobben din :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...