sigen Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Nå har jeg gjort det, og det var ikke noe vanskelig for meg. Legger ut noen bilder, så snart jeg har mer strøm på kameraet. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Grattis med nye skjermer Min skjerm er en 21 tommer og den er blytung,sikkert 30-40 Kg så den blir sikkert tung å jobbe med. Har hørt at svarte skjermer har denne "sølvkanten" rundt glasset for å bli TCO godkjent?Ikke så nøye kanskje.........? Jeg venter litt med dette prosjektet pga oppussing hjemme så får jeg se hva jeg gjør.Takk for tips og bilder. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Tror spenningen forsvinner fra kondensatorene hvis du drar kabelen ut mens skjermen er på. Du kan prøve å ta av dekselet bak, og maskere på innsiden, og så sette det på igjen. Det skal ikke være vanskelig å få det av. spenningen forsvinner ikke av å dra ukabelen mens skjermen er på. det lureste er å trekke ut kabelen og vente mange minutter før man begynner å skru noe som helst. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Tror spenningen forsvinner fra kondensatorene hvis du drar kabelen ut mens skjermen er på. Du kan prøve å ta av dekselet bak, og maskere på innsiden, og så sette det på igjen. Det skal ikke være vanskelig å få det av. spenningen forsvinner ikke av å dra ukabelen mens skjermen er på. det lureste er å trekke ut kabelen og vente mange minutter før man begynner å skru noe som helst. Heldig for meg, min har stått i flere uker nå, så da hadde jeg vel ikke så stor sjansj for å få støt? Fikk derimot støt når jeg var på skolen i dag, 230v rett i begge armene, føltes fatisk litt deiligt ut Lenke til kommentar
loqron Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Tror spenningen forsvinner fra kondensatorene hvis du drar kabelen ut mens skjermen er på. Du kan prøve å ta av dekselet bak, og maskere på innsiden, og så sette det på igjen. Det skal ikke være vanskelig å få det av. Må du ikke vente i noen dager før spenningen går ut.. Så du må ikke begyne å demontere før det har gått noen døgn.... Safty first.. Ta bilde av sluttresultate så kan vi komentere lakkjobben din :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå