wewwen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) hei, har et 9600 pro, har tenkt og klokke litt , så derfor trenger jeg en ny kjøler... har tenkt litt på denne og jeg lurer på om jeg trenger den vifta på toppen.(og i så tilfelle hvor kan jeg kjøpe denne) viftestyring; har 6 vifter som bråker som et uvær, skulle hatt vifte styring til disse. prisen på dette har ikke så mye og si, men litt.. vant jo i tipping (30 kroner ) takker på forhånd for alle seriøse svar! Endret 30. mars 2005 av mR_cRaZy Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg er veldig fornøyd med mine 3 sunbeam rhobeus viftekontroller. De har bare 4 utganger, men med en split kan du bruke både 2 og 3 vifter per kanal. Rhobeusen er så kraftig at man kan kjøre 20W ut fra hver kanal (altså ca 10 vifter, eller kraftige vannkjølingspumper (kjørte før 2 C-systems pumper på en kanal)) ang. GPUkjøler så vet jeg ikke, det får noen andre ta seg av Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 De har bare 4 utganger, men med en split kan du bruke både 2 og 3 vifter per kanal. Rhobeusen er så kraftig at man kan kjøre 20W ut fra hver kanal (altså ca 10 vifter, eller kraftige vannkjølingspumper (kjørte før 2 C-systems pumper på en Hvordan i alle dager kan jeg bruke flere vifter pr kanal? er dette en slags over gang? og følger disse med, kan jeg kjøpe dem eller må jeg lage dem? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 du trenger sånne for å få flere kontakter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå