GolfBag Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Det er notert... og ja... fallkavalkaden var for å få et par sekund ekstra, jeg innser at denne ikke var så morsomt for dere, men det var veldig morsomt for oss som var med på filmen. Da får vi nok se frem til en bedre film neste år Lenke til kommentar
Jola Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Hehe. Ofte vanskelig å være kritisk til seg selv. Jeg har store problemer med å være kritisk til meg selv. Men men.. Lykke til videre. jola Endret 25. april 2005 av Jola Lenke til kommentar
Vrengthøne Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Når det gjelder slike filmer så er det jo ofte litt artigere å se for dem som er med i filmen. tolererer da litt lengre klipp og litt mer dødtid osv.... husker da kanskje hva som skjedde bak kamera og litt sånn så får ofte litt anna syn på filmen da... lager en en film for allmennheten er det viktig å huske på dette. Men uansett synes jeg det var en grei filmsnutt. ingen store greier vinkelmessig eller effektmessig, men det trengtes vel kanskje ikke heller. litt ustø filming noen ganger. alt i alt en helt ok film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå